- 1331 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
PEMBE DÜŞ BAHÇENİN KARA BATAKLIĞI
Karamsar bakış açısına sahip olduğun şu günlerde içinden bir türlü çıkmayı başaramadığın leş kokulu siyah dumanlar arasındaki pis bataklıkta bir film şeridi halinde gözünün önünden geçen tekel birası, beyaz haplar, üzerinde Atatürk bakışlı Türk liraları, alacaklıların sert bakışları , 9*12 yi hesaplamaya çalışrken kafanda oluşan soru işaretleri, siyasi kumpaslar, Beyoğlunun arka sokaklarında taciz edilirken gördüğün yarı mayık yarı sarhoş bıyıklı Türk erkekleri, gazete sayfalarında gördüğün iş ilanları, evinde özenle sakladığın porno dergilerindeki çıplak kaslı erkekler, küçükken babanın her gece içtiği milli içkimiz tekirdağ rakısı ve ona eşlik eden sefah mezeleri, sokak ortasında suçsuz yere dayak yerken karşı kaldırımda seni izleyecek olan yaşlı teyzenin acırcasına bakan gözlerini daha iyi görebilmesi için taktığı gözlüklerin ardından BEN çıkıp yavaşlamakta ve can çekişmekte olan kalp atışlarını ve nefes alışverişlerini bir anda hızlandırıp seni o leş kokulu dumanlardan oluşan kara bataklıktan elimi uzatıp çıkaracağım ve sen yatmakta olduğun karanlık odanın ışıklarına düş bahçeni geride bırakıp sana verdiğim enerjinin etkisiyle alelacele açıp, başının ucunda duran resmimi dudaklarına götürüp , hüngür hüngür ağlayarak sabaha kadar yalnızca beni düşünecek ve hiç anlamadığım bir anda uykunun karanlığına gömüleceksin..BEN se sevinç zaferleriyle bu gece düş bahçende sana yaşattığım acının sonuna gelecek ve ıssız sokaklardan mezarıma doğru giderken sana ne mevlana gibi nede orhan pamuk gibi ey sevgili yeterki gel nerde ve kimle olursan ol gel demeyeceğim...arkama dönüp karanlık ormanın içinde beni beklyen çukuruma merhaba demeden dünyaya son bir kez bakıp seni , yalnızca seni düşüneceğim we sana son kez şunu diyeceğim..ey sevgili nerde ve ne yaparsan yap sende biliyorsun ki ben hep içindeyim ve sen beni içinde yaşattığın sürece her gece kara bataklıktan kurtulmak için beni bekleyeceksin bense seni ne sokak sokak ne de şehir şehir arayacağım çünkü sen her gece beni çağıracaksın.... çünkü çağırmasanda ben geleceğim...çünkü ben seni batakılıktan kurtama uğruna şehit düştüğümde kalbinin tam ortasında tatlı tatlı sana sırıtan vicdanınım...