kim bilirdiki gideceğini
Seni sevmeyi ben istemedim ki hem de beceremedim sahiplenemedim .
Sen benim en değerlim en kıymetlimdin sonradan farkettim .
Çok geçti sana sevgimi haykıramadım.
Şİmdi ise en küçük isteğim bir an bir saniyelik bile yanında olmak sana sarılmak
Bunun olmayacağını bile bile körüne sevmek kahretsede beni ben karşılıksız sevdim seni.
Anlatamadım asla yakınımdayken yüzüne söyleyemediğim yada kabullenemediğim sen
şimdi beni yıkıyorsun ve ben yüreğime söz geçiremiyorum .Seni yanımda istemek çok mu zor bilmiyorum zaten sende bilmiyorsun .
Mutluluk tek kişiliktir biz ikiye bölündük şüphelere yenildik belkide herkezden çok sevdik ama sevdamızla birlikte öldük....
Nerde kimin olduğu deilde senin nerde ne yaptığın okadar önemli ki benim için .
Almışım canımın içi seni en derinlerime en içtenliklerime..
Ah bir anlatabilecek gücüm olsaydı sana ..Bırakmazdım asla ellerini yarı yolda..
Gözlerimi hiç mi anlamadın biliyorum sende benim kadar sevdin bizim pişmanlığımız hiç birzaman söylüyemeyeceklerimiz olacak ..
Nerden bilebilirdiki bu yüreğim bir gün gideceğini nerden .
Asla elveda demiyeceğim dedirtmeyecekler seni sevdim pişman ettiremeyecekler.Demiyeceğim diyeceğim tek şey sana
en güzeli hoşça KAL bitanem hoşçakal........
YORUMLAR
BİRTANEM ÇOK ACI ÇEKTİĞİN BELLİ.AMA LÜTFEN KENDİNİ TOPARLA ARTIK.HAYAT DEVAM EDİYOR.TEK ERKEK O KİŞİ DEĞİLKİ.SENİNDE KARŞINA SENİN GERÇEK AŞKINA LAYIK BİRİ ÇIKACAKDIR HİÇ ÜZÜLME TATLIM.BAZI ERKEKLER KÖR OLUYORLAR VE SEVEN YÜREĞİ GÖREMİYORLAR.ALLAH İYİLERLE KARŞILAŞTIRSIN.SANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM CANIM.GÜLHAN KESKİN.
sevdapınarı tarafından 11/19/2009 1:59:40 PM zamanında düzenlenmiştir.