- 702 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇİLEYE HUZUR DAMLATMAK
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
ÇİLEYE HUZUR DAMLATMAK
Her insan zor durumlar yaşayabilir.
Dünü unutmayanlar yarınlarda yalnız kalmazlar.
Unutulmamak için unutmamak gerekir.
O bir öğretim görevlisiydi. Okulu evi arasında mütevazi bir hayatı vardı. Öğrencilerle kendine küçük ama hedefleri büyük dünya kurmuştu. Mutluydu; yürüyor, spor yapıyor, konuşuyor, ayakları ile koşuyordu.
Rahatsız oldu;
2007 Haziran ay’ında amaliyat oldu. Ne olduysa bundan sonra oldu. Kaderinde yürüyememek de varmış. Yatağa bağımlı bir hale geldi.
Onun bu halini gören öğrencileri, çalışma arkadaşları bir araya gelerek zitaretlerine gidiyorlar, onu hayata tutundurmaya çalışıyorlardı. Ellerinden geleni yapıyorlardı.
Fakat eğitimcilerini güldüremiyorlardı. Gülümsemelerinde bile acı vardı.
Muğla Üniversitesi Fethiye Meslek Yüksek Okulu Öğretim Üyelerinden; Emine GENÇ’den bahsediyorum...
Nihayet daha fazla bu ızdıraba dayanamayan öğrecileri ve çalışma arkadaşları bu konuya nasıl çözüm bulalım diye düşünmeye başladılar.
Aynı okulun öğretim üyelerinden;
Cemil YAVUZ ve Gül Bahar EDİK harekete geçti.
İlçede bulunan sivil toplum kuruluşlarının temsilci ve başkanlarıyla konuştular. Toplantılar yaptılar.
Her konuştukları insan bu konuda genç öğretim elemanlarını tebrik ediyor ve bu konunun çözümünde kesinlikle birlikte hareket edeceklerini kesin dille beyan ediyorlardı.
Kale Park yetkilileri ile konuştular. Ne mümkünse biz varız dedi Yunus Bey,
Emir reklama gittiler; benim üstüme ne düşüyor ise; bu konuda yerine getirmek bana gurur verir dedi; Yusuf Bey.
Bundan sonrası kolaydı.
Küçük mütevazi bir davetye yaptırıldı.
Kale Park’ta 07 Kasım 2009 Cumartesi günü kahvaltı tertiplendi.
Kahvaltı işin bir vesile ile bir araya gelinme tarafıydı.
Yani kahve bahane idi; asıl amaca ulaşılmıştı.
Tekerlekli sandalye ile hayata dahada tutunacaktı Emine GENÇ...
İki kişi lokomotif olmuştu.
Bu çalışmanın yanında bulunmak kimseyi yormadı.
Fethiye Belediye Başkanı Behçet Saatcı ve Hanımı, Yüksel Okul Sekreteri Faruk Coşkun, Ölüdeniz Beldiye başkanı Keramettin Yılmaz ve Hanımı, Fethiye Sağlık Meslek Yüksek Okulu Müdür Vekili Neşe Hanım ve arkadaşları, Meslek Yüksek Okulu Müdürü Fahri Bey ve arkaşları, Emir reklamın sahibi Yusuf Bey, Kale Park İşleticisi Yunus Bey, Fetav Müdürü Dilek Hanım, ADD Başkanı Güngör Bey, Çağdaş Yaşam Derneğinden; Saliha Hanım - Aysel Hanım - Emine Hanım, Cumhuriyetçi Kadınlar Derneğinden Nalan Hanım, Fethiye Kadın Meclisi Başkanı Kader Hanım, Fethiye Belediyesinden Zabıta Müdürü Halime Hanım, Fethiye Gençlik Meclisi Başkanı Zekiye Hanım, Fotoğraf Kulübü ve Sibel Hanım, Mavikuş Dernek Başkanı Berna Hanım, Fethiye Evinden Hatice Hanım, Türkiye Ekonomi Bankası, Tema Vakfından Okyay Bey, Deniz Kafe....
Bu husuta yürek birliği içindeydi...
Bu ne kadar güzel bir çalışma...
Başta;
Gül Bahar EDİK ve Cemil YAVUZ olmak üzere bu oluşum ve dayanışma içinde yer alanların tamamının karşısında saygıyla eğiliyorum.
Bu vesile ile; okuyucularımdan google arama motoruna "İŞTE FIRSAT." ve "BAL VE ZEHİR." Başlıklarını ayrı ayrı yazarak bu makalelere bir göz atmalarını rica ediyorum.
Yardımlaşmalar olur ise; toplumda huzur ve güven inşa edilmiş olur.
Toplumla yaşadığımız sürece karşılıklı yardımlaşmaya hemen hepimizin ihtiyacı vardır. Bugün olmaz ise; yarın yardım edilecek konumda olabiliriz. Yaşam süresince herşey insan için... Buradaki herşeyin "HER GÜZELLİK İNSAN İÇİN" olması için gönül birliği eden insanlarımızı tebrik ediyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.