- 666 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
RAHAT UYU YERİNDE ATAM!
Rahat uyu yerinde Atam! Bize emanet ettiğin gibi sonuna kadar kollayacağız vatanımızı! Sana layık olmak için çırpınacağız!
Belki sensiz birçok şeyi yıprattık, layık olamadık; lâkin bu toprak’ın hakkını vererek çalışacağız! Rahat uyu yerinde Atam!
Al bayrağımızın hakkını vererek yaşayacağız… Açlık, sefalet, hıyanet; zulüm olmayacak bizde…
Canımızı dişimize takıp, seni yaşatacağız! Uyu yerinde Atam! Seni unutmadık, unutmayacağız… Aktı gözlerimizden yaşlar, bitti sandık yanlışa gebe kıldıran telâşlar… Bitti sandık… Bitti…
Kemiklerin sızlamasın Atam! Kemiklerin sızlamasın hiç… !
Çok zaman geçti… Zaman bir hayli ilerledi… Şimdi bir de kendi içimizdeki savaşları durduramıyoruz Atam! Bir de onlar yüreğimize yük oldu…
Çok şeyler değişti, düzen aldı başını yürüdü gitti…
Sana söz Atam! Sana söz! Al bayrağımızın hakkını vererek yaşayacağız, sana söz Atam Söz; ne kadar yanlış yapılırsa yapılsın, doğru olmak için yaşayacağız…
“MUHTAÇ OLDUĞUMUZ KUDRET DAMARLARIMIZDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR”… Seni unutmadık, unutmayacak; HEP YAŞATACAĞIZ…
Ne Mutlu TÜRKÜM DİYENE! Ne mutlu varlığını hissetmekle kalmayıp; canla başla doğrulara selam verene!
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Biz her on kasımda ant içiyor ama bir gün sonra içtiğimiz antları, verdiğimiz sözleri unutuyor yine düzene ayak uydurup, o düzenin yolunda yürüyor, ona dil uzatanların dilelrini kopartmak için çabalamıyor, yanlış bilgilerin yerine doğruları koyamıyoruz.
Bize bırakılan miras o kadar büyük ki, elimizdeki mirası kaybettiğimizde mi anlayacağız onun değerini. Artık silkelenip, uyanmanın ve masaya vurmanın zamanı çoktan geldi geçiyor.
Sesisinzi/sesimizin daha gür çıkması dileği ile sevgiler yüreğinize.
BİZ ATATÜRK ÇOCUKLARI HEP VAR OLACAK VE BİR AVUÇ DA KALSAK BAR GÜCÜMÜZLE MÜCADELEYE DEVAM EDECEĞİZ.