- 732 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bahattin Öğütken ile Şebinkarahisar
Şebinkarahisar başta olmak üzere Giresun ilçelerindeki gelişmeleri çok yakından takip eden acil kısa orta uzun vadeli çevre meseleleri ve çözüm önerileri ile yakından ilgilenen Giresun Esnaflar Odası’nın çok saygın üyelerinden Şebinkarahisarlı Tüccar Terzi Bahattin ÖĞÜTKEN; 03 Kasım 2009 Salı günü Hakk’ın rahmetine kavuştu.
İyilikseverliliği, Şebinkarahisar Sevdası, Müteşebbisliği, Saygın davranışları ve örnek esnaflığı ile çevresinde ün yapmış olan Bahattin ÖĞÜTKEN; ani vefatı ile sevenlerini, esnafları, Şebinkarahisarlılar’ı yasa boğarak ebdi aleme gitmiştir.
Mahallesi Kavaklar’a, çok sevdiği ve Şebinkarahisar Sevdası ile bağlı olduğu Şebinkarahisar’a ve çevresine yaptığı hizmetleri unutulmayacaktır.
Ustalarından aldığı meslek terbiyesini en belirgin bir biçimde sergileyerek alacağına vereceğine çok dikkat ederek bir hayat sürmüş acı tatlı günlerde güzel insan olmanın bahtiyarlığını paylaşmıştır sevenleriyle sevdikleriyle.
Şebinkarahisar ve çevresinde gerçekleştirilen tüm hayırlı ve olumlu hizmetlerin destek olanı, katkı sağlayanı ve teşvik edeni diye bilinen Şebinkarahisarlı Tüccar Terzi Bahattin ÖĞÜTKEN güzel ortamlarda sonsuza dek dualarla anılacak hizmetleriyle yaşatılacaktır.
BAHATTİN USTA
Aklımda gönlümde sen varsın derken..
Bir sabah ansızın gittin be Usta.
Salıyı unutmam uyansam erken..
Hoş seda ile veda ettin be Usta.
Mekanın Cennet olsun.
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı