- 550 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
730 gün öncesi ve ötesi
Günlerden cumaydı okuldan geldim evdekiler cumartesi günü abimin yanına gitmem gerektiğini işlerinin çok yoğun olduğunu ve ona yardım etmem gerektiğini söylediler peki dedim erkenden yattım ve uyudum. . . içimde feci bir sıkıntı vardı anlam veremiyorudum fakat sabretmem gerektiğini düşündüm sabah erkenden kaltım ve işe gittim hafta sonunu abimin yanında çalışarak geçirdim hafta içleride okuldan sonra gitmeye başladım.
Bir gece aniden telefonum çaldı ewdekiler arıyorlardı açtım kardeşim ağlıyodu ne oldu dedim neden ağlıyosun korkmuştu sen nerdesin polisler geldi dedi ben işte olduğumu söyledim ve polislerin neden geldiğine anlam veremedim peki ne oldu dedim abimi aldılar seni arıyorlar dedi ben telefonu kapattım aradan 10 dakika geçmeden abim aradı karakola çağırdı ben rahattım kormamı gerektiren hiç birşey yapmamıştım halbuki kendi ayaklarımla gittiğim o karakoldan sonra hayatım kararıcakmış nerden bilebilirdim ki. . . 31 mayıs 2007 abim ve aynı mahallede oturduğumuz bir kaç arkadaşım karşımdaydı ne oldu neden burdasınız dedim bana kimse bisey demedi sadece bir kavga olduğunu bizimde şüpeli olduğumuzu söylediler şaşırdım ve flim koptu.. .
Bizi nezarethaneye aldılar tam tamına 3 gün nezarethanede kaldık abim karşımda ayakta uyuyordu benim içimden bir damla bile uyumak gelmiyordu geçen gece içime doğan sıkıntı hala devam ediyordu abimin o haline dayanamadım ve polisten rica ettim yer değiştirdik benim olduğum yer karşı tarafa nazaran daha iyiydi abim geçti uyumaya başladı benim için zaman durmuştu sanki saniyeler ilerlemiyordu. . .bizimle birlikte göz altına alınan arkadaşımı sorguda dövmüşler canını çok yakmışlar nezaretin önünden geçerken gördüm gözleri şiş suratı değişmiş morarmış harap olmuştu bir an içim ürperdi ve kipriklerimin ıslandığını hissettim oturdum ağlamaya başladım neden nasıl niçin buradaydım anlam veremiyordum beklemekten sabretmekten başka çarem yoktu abimi ve beni sırayla sorguya aldılar polisler bizden bisey öğrenmek için sorguya almışlardı fakat bizim hiçbirşeyden haberimiz olmadığı için olanları onlar bize anlatmış oldular savcılık bizi mahkemeye sevk etti 02 haziran 2007 tarihinde cezaevine girdik 17 ay ceza evinde kaldıktan sonra 23 nisan 2007 de ilk duruşmaya çıktık. Tutuklandığımda lise son sınıf öğrencisiydim okulların kapanmasına çok az bir zaman dilimi kalmıştı hayatımın en güzel zamanlarını dört duvar arasında geçirdim bi öğrenci olarak diplomamı okuldan almak yerine cezaevinden aldım diğer arkadaşlarım gibi farklı okullara giderek değil küçük bir odada yine cezaevi sınırları içerisinde öss sınavıma girdim okul hayatım gençliğim herşey altüst olmuştu suçsuzdum olayların olduğu gece çalışıyodum ama derdimi kimse anlamıyordu. . . iftiraya uğramıştım ibrahim cane yoktu artık yasayan bir ölü gibiydim ilk zamanlarda zamanla bazı şeylere alıştım ama sadece bazı şeyler. . . tutuklanmadan önce hayatım sadece okul ev iş arasında değildi benimde hayatımda değer verdiğim insanlar vardı benim için çok önemli olan kardeşim dediğim sevgilim dediğim insanlar vardı . . .şimdi ise sadece adı kaldı. . .
Benim cezaevinde olduğum dönemlerde kardeşim dediğim dostum dediğim insan önce kız kardeşimle evlenmek istediğini sevdiğini söylemiş daha sonra sevdiğim dediğim kız arkadaşımın kafasını karıştırmaya çalışmış en büyük yanlışı bana S.K yapmıştı 2 yıl dört duvar arasında kaldıktan sonra çıktım herşey çok değişmişti bende dahil hayata daha farklı bakıyordum artık hiç bir şey eskisi gibi değildi üniforma ile girdiğim evime artık sıradan kıyafetlerimle giriyordum vedalaşamadığım arkadaşlarıma ben geldim diyemiyordum canım dedim dostum dediklerim artık yabancı olmuştu bana. hiç bir şey yapmama rağmen 2 yıl bosu bosuna orada yattım hayatım değişti suçsuz olmama rağmen en çok üzen buydu çıktığımda insanlar bu çocuk yeni çıktı neden 2 yıl yattı cinayet denildiği zaman insanın içi ürperiyordu .
Herşey aynı ekisi gibi olmayacaktı biliyorum ama eskiden kalma hiçbirşeyde yoktu benim için sevdiğim kız bana yanlış yapmıştı hemde en yakın arkadaşımla aldatmıştı beni. . . cezaevine girene kadar hiç bir kötü alışkanlığım yoktu herşey orda başladı herşey çıktıktan sonra oluştu sigaram,esrarım alkolüm psikolojim alt üst oldu tek kelimeyle yıkıldım genç yaşımda yaşlandım çöktüm. . . artık her gördükleri yerde GBT ye alıyorlar polislerde kankam oldu artık onlarada alıştım hiçbirşeyin kimsenin yanına kalmaması gerektiğini öğrendim şimdi dava açma zamanı süründürme zamanı bende bunca yıl en güzel zamanlarımı bana dört duvar arasında geçirttikleri için asla affetmicem “sabretmenin en büyük erdemlik olduğunu” bir kez daha öğrendim şimdi hayat benim için no aşk no dırdır no acı no keder online makara online gırgır. . .