- 671 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kendimi tanıtmıyorum /1
Çok yorgunum...
Çeşit çeşit insan,çeşit çeşit hayat tarzı,binbir türlü huy,garip garip davranışlar,farklı farklı karakter yapısı vs vs vs...
Her kafadan ayrı bir ses çıkıyorKimse kimseyi beğenmiyor.Kendimi tanıtıyordum ama,vazgeçtim kendimi tanıtmaktan ya!
Ben en iyisi çevremde gördüğüm,tanıdığım,tanımadığım insan tiplemelerinden örnekler sunayım sizlere...
O kadar zor ki insanları anlamak,’herbiri ayrı telden çalıyor’deyimi insanlar için cuk oturuyor.Kimisi kan gurubuna göre besin alma sevdasında.Kimisi elinde nikotin emziği kendini zehirleme çabasında.
Kimisi bir kaç kilo fazlası için rejimdi egzersizdi gayret gösterirken,diğer kimisi de obez olmasına rağmen çoktan,amaann ölmeyecekmiyiz diyerek umursamaz bir tavırda...
Bazısı tasarruf adına işin suyunu çıkarırken,bir bakıyorsun diğeri,ye iç yat,son kuruşuna kadar harcayarak savurganlığın en yüksek çıtasında...
Örneğin iki komşum var.Birisi ince ince hesap yapar,bir başkası için cimrilik derecesinde bir yaşam tarzı sergiler.Diğeri ise hesapsızca harcama yapıp ayn sonunu zor getirir.Beş kuruş atayımda kenara,ihtiyacım olunca kullanayım gibi bir gayrete düşmez.
Ve bu iki komşumun gelir ve giderleri de hemen hemen aynı düzeyde insanlar.Birisi yarınını da hesaba katarak,tasarruf etmeye çalışıyor ve yastık altında umutlarına azık hazırlıyor.Öbürü ise şimdi gününü gün edip,yarın sıkıntıya düşerim düşmem umrunda bile değil.
Birisi bugün strese giriyor,yarın girmeyim diye...Diğeri ise gireceği stresi yarına erteliyor...bugününün keyfini çıkarıyor.
Dediğim doğru değil mi?Çeşit çeşit insan var diye boşa konuşmamışım değil mi?
O kadar çok ki böyle zıt örnekler.Hangisi doğru yapıyor.Kim doğru söylüyor.Kim saçmalıyor.Kim saçmalamıyor.
Bu akşamlık bu kadar yeter diyerek sizlere kolay gelsin diyorum,hayat yokuşunu çıkma eyleminizde...
BELKİ DEVAM EDECEK...(belki de etmeyecek...)
YORUMLAR
Sayın arkadaşım bu konuda yüzünde tatlı bir buse oluşturacak bir yazı okumuştum,senin için onu yorum olarak yazacağım benim de çok hayret ettiğim bu tip olaylar çok, bilesin saygılarımla...
"Adamın biri kumsalda yürürken ayağı eski bir lambaya takılmış, adam lambayı kumların içinden çıkarmış.
"Niye olmasın, belki bunun da içinden cin çıkar" deyip ovalamış lambayı, gerçekten de koca bir cin çıkmış lambadan.
Adam çok şaşırmış, cin baslamış konuşmaya "Tamam, tamam.
Beni lambadan kurtardın vs vs vs...
"Bu, bu ay içinde dördüncü çıkarılışım ve bu işten sıkılmaya başladım bu yüzden 3 dileği unut. Sadece 1 dilek hakkın var!"
Adam oturmuş ve bir süre düşünmüş ve "Her zaman Hawaii'ye gitmek istedim ama uçaktan korkarım ve deniz beni çok kötü tutar.
Benim için Hawaii'ye bir köprü yap böylece arabayla oraya gidebileyim" demis.
Cin gülmüş ve "Bu imkansiz.
Bu işin lojistiğini düşün! Köprünün ayakları nasıl Pasifik'in dibine ulaşabilir?
Ne kadar beton gerektiğini, ne kadar çelik gerektiğini düşün Hayır, başka bir dilek düşün" demiş
Adam tamam demiş ve gerçekten güzel bir dilek düşünmeye başlamış.
En sonunda" Ben bu insanları hiç anlamıyorum. Kendime dost seçiyorum, çok bağlanıyorum, selamı kesiyor.
Birini çok seviyorum beni severken sevmez oluyor. Birine güveniyorum önce o
aldatıyor.
Birine dostluk elimi uzatıyorum, beni düşman sanıyor. kime meramımı anlatsam beni ya anlamıyor ya da yanlış anlıyor.
Bana insanları tanımanın yolunu öğret."
Cin: "Köprü iki şeritli mi olsun dört şeritli mi?" diye yanıt vermiş adama. "