- 837 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi güzel şeydi, eğer yitirilmeseydi...
Niye yitirdik onu,niye kattık kaybedilenler seline...
Emek isterdi sevgi o yüzden mi acaba?
Paylasmak ısterdı, bır kalbı ıkı kısı pay etmek, tek bedende ıkı kısıyı barındırabılemk gerektırırdı sevgı...
Fedakarlık ısterdı...
Uykusuz geceler gerekırdı sevgıye kımı zaman...
Sevdıgını uzaktan da olsa gorebılmek adına elınden gelen herseyı yapmanı gerektırırdı sevgı denen o essiz duygu...
Zor mu geldı bunlar bıze?
Fazla mı burnumuz havalara cıktı yoksa?
Fazla mı guvenır olduk kendımıze, herseyı bır basıma becerebılırım hevesıne mı dustuk?
Sevgı ıcın once özü sevmek gerektı.Kendımızı bıle sevemememızden mı kaynaklanıyor bır yuregı daha kaldıramayısımız?
Nıye bu guvenemeyısımız, nıye sevemeyısımız?
Etrafımızı dörtbir koldan saran yalanlardan dolanlardan mı acaba?
Oysa ne guzeldır guvenebılmek bırıne süphesızce...
Sırtını yaslayabılecegın bır dag olması hayatında...
Ne anlatsan dınleyecek hatta anlatmadıklarını bıle dınleyıp anlayabılecek bır kalbın varlıgı yanıbasımızda...
Nedenını nıcınını sormayacak oldugu gıbı kabullenebılecek olan bırının olması bazı seylerı, yahut hatayı yapan sen olsan da kendı hatalıymıscasına alttan alabılen, hasrete dayanamayan, her an yanında olmak ısteyen, hep bır nefes uzagında senı koruyup kollayan bırsının varolusu...
Ama biz içini boşalttık o eşsiz duygunun da, diğer birçokları gibi...
Nice dışında kullanılıyor şimdilerde anlamının sevgi...
Sevgı guzel seydı,eğer yitirilmeseydi ...
YORUMLAR
ASLİNDA COĞU İNSAN BÖYLE DÜŞÜNÜYOR PEKİ BİZ NEDEN BU TARZ YAZİLARİ YAZMA GEREĞİ DUYUYORUZ VE NEDEN SEVGİYE YER YOK HAYATİMİZDA?
COĞU KİŞİ BÖYLE DÜŞÜNÜYOR DA NEDEN SEVGİ AYAKLAR ALTİNDA MERAK EDİYORUM. VE BU İNSANALR YAKİNİRLARKEN BİRBİRLERİNE NEDEN SEVMEYİ DENEMEYİP SADECE YAKİNMAKLA KALİP SEVGİYİ COK İYİ BİLDİKLERİNİ İDDİA EDİYORLAR?
VE İNSANALRİN GÜVENLERİNİ SÖMÜREN SEVGİDEN HİC NASİBİNİ ALMAMİŞ İNSANLAR DA OLMASAYDİ, GÜVEN PROBLEMİ OLMAZDİ.KARŞİMİZDAKİ İNSANA GÜVENMENİN NE OLDUĞUNU, GÜVEN DUYGUSUNU KAYBEDİNCE ANLİYORUZ. HERKES BİRBİRİNE GÜVENMEYİ İSTİYOR AMA KİMSE GÜVENEMİYOR.
HERKESİN AYNİ ŞEYLERİ ARZU ETTİĞİ BİR ORTAMDA NEDEN BU KADAR AYKİRİLİKLAR VAR, CÖZEBİLMİŞ DEĞİLİM.
YÜZÜMÜZDEKİ MASKELERİ İNDİREBİLİRSEK BİR GÜN BELKİ HER ŞEY DÜZELİR.
GÜZEL BİR KONUYA DEĞİNMİŞSİNİZ. KALEMİNİZE SAĞLİK.