ŞEHİT ANALARININ YÜREĞİNDEKİ O AÇIK YARAYI BİRDAHA AÇMAYIN YETER...!
Tiyatro perdeleri açıldı."Açılım" filmin adı...Kapalı mekan oynanıyor.Ülke olarak sert virajlara girdik.Aslında 30 yılı aşkındır bu sert virajlardan geçiyoruz, geçiyoruzda ne hikmetse ne bu virajların sonu geliyor ne de ülkemiz üzerinde oyun oynayan canilerin,basiretsizlerin....Şimdilerde açılım adı verilen ve çıkış yolu olmayan o keskin virajlarda yol alıyoruz.Ülkeyi bölenlerle beraber yürüdükleri yollarda,beraber ıslandıkları,paylandıkları yollarda,sevinç çığlıklarıyla birlikte bizleri o keskin virajlardan aşağı yuvarlıyorlar.
Açıla açıla çıplak kaldık sayelerinde....
Bu bir kürt açılımı değil de PKK açılımı aslında.Öyle ki bu ülkede sadece kürt sorunumu var ki? İşsiz gezenlerin,Karadenizli fındıkçıların,emeklinin, lazların, Çerkezlerin .......
Ozaman onlarda girsinler madem bir açılım yoluna.Hepimiz açılalım açılabildiğimiz kadar.Gerçi biz açılsakta bir kapatan bulunur nasılsa ya ....! Şimdi bir Türk olarak soruyorum size:
-Bu güne kadar kürtler bu ülkeye ne vermişlerdir? Bu güne kadar ne katkıları olmuştur ülkeye? Sosyal yaşantımıza veya sanat hayatımıza ne katmışlardır?
Kendi etnik kökenlerini ön plana çıkartarak ve kendilerine verilmiş en büyük hak olan,bu güzel ülkemizin vatandaşı olma hakkını bir tarafa itip, ırkçılık yapmayı tercih eden bu kitle bu ülkeye ne vermiştir???
Yada bu sapıkça düşüncelerle ne verebilirler? Şimdi ben yine soruyorum :
-Neden terör sizde? Beşik kertmesi,kız çocuklarını başlık parasıyla alıp satmak sizde ve her türlü yasadışı işin altından kürtler çıkmakta...?Bu ülkenin vatandaşı olmayı içine sindirememek sizde,uyuturucu kaçakçılığı sizde,sebepsiz aşağılık kompleksi sizde,tek kelime Türkçe bilmeyen insan sizde,bölücülük sizde,Avrupa’da Türkiye’yi şikayet etmek için "ben kürdüm" dersiniz ama cebinizde Türkiye Cumhuriyeti kimliği ile Avrupa ülkelerinden birinde suçüstü yakalandığınızda "ben Türküm" demek üçkağıtçılığı sizde,başına düşen her taşı devletten bilmek sizde,özgürce siyaset yapabilirken hatta milletvekili olabilirken,Kurtuluş savaşı sonucu elde edilmiş Cumhuriyetimizin kazançlarını içine sindiremeyenler sizde.....Eğitim deyipte öğretmen öldüren terör örgütü katillerini canilerini siyasi irade olarak kabul etmek sizde...Çıkıp meydanlarda atıp savurmak,askeri ve devleti tehdit etmek sizde....!
Otuz bin cana kıydınız,sizlerin canı canda, bu ülkede yaşayan masum insanları dağlarda canı pahasına koruyan o kınalı kuzuların,evlatlarımızın canı patlıcan mı?????? Söyleyin bana şimdi; bugüne kadar hangi Türk vatandaşı bir kürde "hoooop" sen kürtsün şuraya buraya girmezsin yada şu işi yapamazsın demiştir....?
Hak hukuk isteyen en önce bu ülkenin bölünmez bütünlüğüne,bu ülkenin insanına ve toplum kurallarına saygı gösterecek ve teröristle arasındaki farkı ortaya koyacaktır...!
Ya küresel sömürgeci efendileriyle barış bahanesiyle kol kola giren hükümete ne demeli?Merak ediyorum Türk subayının başına geçirilen çuvalların ve şehitlerimizin hesabını nasıl verecekler? Pkk itlerinin anası ile şehit anasını aynı fotoğraf karelerinde görüntülemekle barışa adım attıklarını sanıp zalimleri şımartanlara ne demeli???
Ya bizler ya bizler....İki kelamı bir araya getiremeyip te konuşmaya kalkanlar,konuşmasını bilipte hala neden konuşmaz sıfatlılar...Türkçeyi ve ülkeyi savunupta " w, yes, by " gibi kelimeleri yazanlar,bölücülerin partilerini adam yerine koyanlar,konserine gidipte bir şahsın kimden olduğunu, nerden geldiğini bilmeyenler, sadece ayağına basılınca bağıranlar,çifte standarttan yakınanlar nerdesiniz.....?
Vaziyet bu kadar açıkken hala bu açılıma ecnebinin planı değil,milletimizin hayrınadır diyenler gelsin onu benim külahıma anlatsınlar...Bu açılım geçmişte İngilizlerin başını çektiği şimdide Amerika’nın öncülük ettiği ne Türk’ün ne lazın,ne çerkezin ne de Türk milletinin hayrına olan bir açılım olmayacaktır.
YETER ŞEHİT ANALARININ YÜREĞİNDEKİ O AÇIK YARAYI BİR DAHA AÇMAYIN....!
GÜLTEN TELLİOĞLU - ZONGULDAK
YORUMLAR
ŞEHİDİMİN ÇIĞLIĞI
Duydum ki;
Dağdaki eşkıya şehire inmiş anne
Havai fişeklerle karşılamışsınız
Zafer işaretleri ile gelmişler
Hangi zafer anne
Beni öldürdüklerinin zaferi mi bu.
Söyle bana, ben niye öldüm anne!
Duydum ki;
Pişmanlık değilmiş bu gelişin nedeni
Kazanılan zaferin neticesiymiş
Dağdaki eşkıyanın başı
Öcalan’ın verdiği savaşın semeresi imiş
Bu savaşta yenilen ben miyim anne
Söyle bana,ben niye öldüm ki anne!
Elleri kınalı Zeynom ağlamamıştı
Şehit eşi ağlamaz diye
Şimdi ağlasın artık
Şimdi ağlasın avazı çıktığınca
Sende ağla güzel anam
Şehit anası ağlamaz deme
Çünkü şimdi yaram çok derin
Çünkü ben şimdi öldüm
Sahi ben yine soruyorum
Söyle bana ben ne uğruna öldüm be anne!
==========================
Şehitlerimizin kanının yerde kalmaması için bu yanlış düzeltilmeli
Yoksa vatan,toprak.bayrak gibi kutsal bildiğimiz objelere inancımızı zedelersiniz.
Sen rahat ol Memed’im yanlış hesap Bağdat’ tan dönecektir.
HaticeTürkol/İst.
sanıyorum hislerimi anlatmakta bu sayfam yeteri kadar mihmandar olacaktır.
duyarlı yüreğinizden kopup gelen yazınız için teşekkürler.
selam ile.
Bende açılım istiyorum. Türk, Çerkez,, gürcü laz, işsizlik, açlık, yoksulluk, memur, emekli, işçi, hukuk ve özgürlük açılımı istiyorum.
İnsanca yaşama katılmak ve insanca yaşamak istiyor çocuklarımı da geleceğe hazırlayacak eğitim açılımı istiyorum.
Sağlıklı yaşam için sağlık açılımı istiyorum.
Çocuk hakları için açılım istiyorum. Kadının var olması ve yönetimlere daha çok katılması için açılım istiyorum.
Benim açılım isteklerim sınırsız değil. Yalnızca insan gibi yaşama hakkımı istiyorum. Bunları verdiğinizde zaten Kürt açılımı, demekorasi açılımı bilmem ne açılımlarına gerek kalmaz beyler unutmayın. Terörü meşru kılan her türlü açılımlara kapalı olmalı yolalrınız. Umarım aklınız başınıza gelir.
Güzel bir yazı. Saygılar yüreğinize