BARIŞ ZAMANI
Her dağın başından bir yol aşar ve yollar Allah’a gider” diyen babayiğitlere ihtiyacımız var.
Gidiniz, hepiniz serbestsiniz.”
Bu sözü diyen alemlerin efendisi
Merhamet ve şefkat kaynağı
Allah in resulu hz muhamed (.a.s.m) ait
Kendisini işkence eden öldürmeye teşebbüs eden namusuna ve ırzına kast edenlere .
Gidiniz, hepiniz serbestsiniz.”
Kültürümüzün un başlangıçı kurucusu buyle davranıyor böyle diyor.böyle davranıyor.
Haçlı ordusu KUDÜS işkal etiklerinde taş üstüne taş baş üstüne bırakmamışlar 70 bin cana kıymışlar.
Ama İslam kumandanı ’Selahaddin Eyyübi kudüsu ele geçırdğın ve İngiliz Kralı Arslan Yürekli Rişar, esir aldığında . Selahaddin Eyyübi, Hıristiyanlara karşı büyük bir alicenaplık gösterdi. Arslan Yürekli Rişar’ı serbest bıraktı. Hıristiyanların mübarek makamları ziyaretine müsaade etti.
Ve şehirde güven içinde malarınıda yanlarında alarak serbest cıkmalarına musade etmıştır.
Türk ve kürt milleti bu kültürden düşünceden besleniyorlar yaşıyorlar .
Eskide yaşanmiş karşlıklı hatalar soncunda bu iki Millet in arasiına kan girdi duşmanlık oldu.
Şimdi barış ve merhamet zamanı
Affetmek bağışlamak kuçaklaşmak bazen zor olabiliyor.
Hele bu uğurda evlatlarını kolunu bacağını vermiş insanlar açısında zor bir durum.
Ama sadece duygusal bayrak millet duygularıyla bu iş yapmayalım
Merhamete rahmette izin verelim
Başkalarını affeden
İnanıyorum Allah da affedecektır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.