Tcdd Yollarının 153 Yılı !
Haydarpaşa garında çok güzel bir kutlama vardı . Sorduğumda T.C.D.D yollarının 153 cü yıl dönümüymüş.
Böyle bir güne tanık olmak beni çok mutlu etmiştir.
Aslında bu güzel günü çok kalabalık bir çoşkuyla kutlamalı,ben tesadüfen öğrenmiş oldum...
Haydarpaşa garının bir bölümünde ki sergi de ilgimi çekmişti;
sergi de günün anısına ,gerek fotograf kareleriyle, gerek karikatürlerle renk katmıştı...
Heybetli`` Haydarpaşa o mühtiş görkemiyle gözlerimize bakıp gülümsüyordu sanki ...
1856 yılında yapımına başlanan ,Cumhuriyet döneminde yapımına hız verilen tren yolları,durmaksızın gece ve gündüz hizmetleriyle ,gönlümüze taht kurmuştur.
En son ,uzun tren yolculuğum ``Van` da `vatan görevini yapan,asker oğlumu görmeye gitmiştim,
çok keyifliydi,kış nedeniyle 43 saatte gitmemize rağmen çok neşeli bir yolculuktu,kare kare haritamı görmek,97 tüneli sayabilmiştik ,geçit vermeyen dağları T.C.D.D yolları sayesinde gördük.
Yıllardır en iyi şekilde hizmet veren T.C.D.D yolları biz yolcularına en iyi hizmeti vermektedir.
Tüm personeline teşekkürü bir borç bilen yolcusuyum;Nice yıllara ...
T.C.D.D yollarının
Tren yolcusu
Oya Gedik
YORUMLAR
Önemli bir konu, ülkedeki dayatma karayolcu zihniyetin kurbanı olan T.C.D.D.'na daha önem vererek, bu kurumu güçlendirmeliyiz.
Hoş yakında satarlar, "özelleştir"irler ya onu da ! Neyse...
T.C.D.D. kurumuna ve tüm değerli personeline görevlerinde başarılar diliyorum.
Saygılarımla.
Göktürkmen tarafından 10/19/2009 11:15:11 AM zamanında düzenlenmiştir.