- 1202 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
191 - YAŞAMAK
Onur BİLGE
Dağ evindeki verandada kahvaltı, ara ara yaptığımız konuşmalarla uzamaktaydı. Başlangıçta sakin sakin konuşurken hararetlenmiş, ses tonlarımız yükselmişti. Söylediklerim, annemin iştahını azaltmışa benziyordu. Fakat ok yaydan çıkmıştı bir kere ve devam etmeliydi. Annem, savunmaya geçmişti. Tartışma hararetle devam etmekteydi ve ben çok uzatmak niyetinde değildim. Daha çok sohbet havasında sürmesini istiyordum.
Niyetim, aslında ona rüyamdan bahsetmek ve yorum almaktı. Ortamın hissettirdiklerini, düşündürdüklerini aktarmak istiyordum. Bana böyle tefekkür etmeyi o öğretmişti. Bu tür konuşmalar, ister istemez süratleniyor ve frenlenmesi zaman alıyordu.
Nihayet kahvaltı bitti. Hiçbir şeye dokunmadan çaylarımızı içmeye başladık. Annem, beraat etmeye çalışıyordu. Bense, diyeceklerimi demek ve bu güzelim
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 7
TIRNAK - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Kötü niyet yok belki ama sakınca var. Nerede ve ne olursa olsun, istenmediğinin söylenmesi, insanlarının gururuna dokunur. Kendisini o mekânda sığıntı gibi hissetmesine sebep olur. Hele gidecek başka bir yeri yoksa ve mecburen o havayı solumak zorundaysa...
evet bencede böyle davranislar gurur kiricidir.
söylenen sözün nereye gidecegini biraz kestirmek lazim.
evet birde cocugu baskalarindan koruma düsüncesi altinda onu bir cok seye dair farkinda olmadan güvensizlige iteriz.
güzel bir yazi faydali herzaman ki gibi.
yüregine saglik sevgim saygim cokca.
Çocukluğumdaki unutulmaz tadı tekrar yaşamak istiyorum. O, hayatımın en özgür, en mutlu, en masum, en saf, temiz, hayat dolu günlerini... Evcilik oynamak istiyorum. Yaşantımın başında doya doya oynayamadığım evcilik, o zamanlar abes gelirdi, şimdiyse ihtiyaç... Kimse evcilik oynatamamıştı, bana. Toprağın bağrında, oyuncak olmayan nesnelerle, gerçek evcilik oynamak istiyorum.
Ah! çocukluk; giiti bir kere nasıl geri gelecek.
Evcilik oynamak o kadar güzeldi ki, ben de hiç oynamadım. Kimisi fırsat bulamadığı için oynamaz, kimisine fırsat verilmediği için oynamaz...
Kutluyorum...
Selam ve sevgimle...
'' ...sakin, sessiz, temiz bir huzur alanı...''
Kulaga muhtesem geliyor..okurken gözümde canlandirdim her sahneyi..OKUDUKCA HEYECANLANDIM!
Bana da is verilsin ama..Benim de bir katkim olsun..hem dinlenme molasinda bol köpüklü Türk kahveleri de benden! :)
CAN HER ZAMANKI GIBI, MUKEMMEL ANLATIYORSUN..
Resmen hipnotize oluyor insan : )