- 730 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
belkilerimde sen,keşkelerinde ben
Sicacik yatagimda oturmusum bi yanda cayim bi yanda kalemim...sonra dusunuyorum da hayatima bi anlam weremiyorum..abur cubur gibi simdi..
ne kocamn bi gelicek war sana ait ne de gecmisin izleri..seni ne gecmise hapsedebiliyorum ne de gelicege birakabiliyorum ama suanimda bile bulamiorum seni..bazende dusunuyorum hata nerde diye biz hatamiydik die ama cewap bulamiyorum ya da cewap bulmak istemiorum...hatam ol istemiorum cunku!
warligimda oldugun gibi kal ne biraz eksik ne biraz fazla.sonra diyorum ki kendi kendime wazgec artik bak yaramio ne sana ne ona bu sewda..VAZGEC..
Ama dinlemio,oyle bi an gelio ki saniyorum ki cildiriyorum oyle bi an gelio ki saniyorum ki kayboluyorum bu sehirde bu ulkede...Sonra sen geliyosun gene..haykiriyorum her bi karesine bu ulkenin yanimda olsaydi simdi..icimden sayikliyorum yine KESKE die..
OYLe zormus ki meger oyle alisilmamiski ve oylesine bizden kopmus ki..simdi varliginda olmak warken ben bu soguk ulkede tek basima izliyorum son baharin izlerini..
sarisini,solmusunu,arasira yesilini...tek basima yasiyorum dondurucu sogugu..bi yandan donmamak icin cirpiniyorum tek basima kaldigimda bi yandan da tek basima kalmisligin acisini yasiyorum kelimelerimde!!!
Unutmayayim die cumlelerimi kelimelerimi seni yasatiyorum hayallerimde..sen warmissin gibi..SEni ozledigim kadar uzaksin bana bunuda biliyorum..ozledigim kadar uzak,tanidigim kadar bilemedigim..veya kelimelerim kadar suskunlugum,yorulmuslugum!
yorulmusum hemde oyle bi yorulmusum ki..nefes bile almak zor olmus artik benim icin...war olup olmadigini bile bilmiyorum yorgunlugumun arasindan,kestiremiyorum sen misin degil misin?
o kadar uzaksin ki orda misin yok musun bilemiyorum!
Kayboluyorum ben bu ulkede dolasirken sokaklari tek tek kayboluyorum!Bulamıyorum ne yönümü ne yolumu...sonra hani;
Uzaktakiler ozlenir ya hep ben biliodum o iki gun boyunca da ozlemistim seni gidicegini bildiimden belkide...ole cok ozlemistim ki seni yanimda kalsaaydin keskee dicek kadar senin keskelerinde bu cumlenin olmasini dilicek kadar...
uzaksinnn okadar uzaktasin ki benden....ozlemek neymis ogrendim..okadar cok ozledigim seyin arasindan en dayanilmazisin en aklimdan cikmayanisin!!ve bi okadarda canimi acitanisin.. ozlem dayanilmaz mi acitir mi kirar mi bilmiorum ama gucumu kaybediorum.Hissediorum icimden sana dair bisiler cogalirken bi ozlem beni yok edio war olusunda..
ama icimi acitsada seni ozlemek bambaska bisi ne aile ozlemine benzio ne baska bisiyee..ole bisi ki bu ozlem kapkaranlik gecelerime bi kivilcim parcasi gozlerin..benligimde war olusun gbi kizil bi gecemiz daha olsun..bu ozlemi yakabilecek bi cift goz daha olsun karanlik gecelerime kivilcim olan gozlerinde...
birakta senin olarak kaliyim hotyratinda ben sende sen bendee...hayatimin sonuna kadar kapkaranlik gecelerine kivilcim olurum hayatimin sonuna kadar gozlerim gozlerine degdiginde kivilcimin olurum yeterki sen yani basimdayken bile ben senin ozleminde kaliyim...
ozlemekse bu ben seni yanindaykende ozlerim gunesin battigi kiziliklarda...gene seninle olurum ayri sehirlrin havasini solusakta gozlerimi kaparken uykuya adinla uyurum adinla uyanirim...yeterki izin wer sende kaybolayim...birakta sen bende ben sende kalalim...
bi firtina gibiydin bana hic beklemedigim bi anda icimde baslayan sonra dinmeden yolumdan ayrilan ben yeni bi yola baslarken...istiorum ki hayatim boyunca firtinamda ol nekadar yolunu degistirirsen degistir nekadar uzak olsanda firtinamda ol,huzumda ol bende ol....
Sensiz kaldigim her bi gece zaten okadar zorduki yuregimi yakan bi gulusun wardi bide giderken beni arkada birakisin biliyodum ben hissediyodum donusu dewami olmicakti olagan olucak tek sey ikimizinde yasami oldugu gibi surucekti belki bizim disimizda belki istemeden....bi cok sey wardi istenmeden yapilan bi cok sey wardi yasamak zorunda kaldigimiz ama asmak lazimdi ya da dewam etmek oldugu gibi...en kotusu ise senin gecmisimle beni yargilaman olurdu olduda zaten...simdi gecelerce uykusuz kalsamda icim acisada sen olmicaksin hayatimda biliorum belki cok uzulucem belkiii ama benim yasadiklarim iki cumleyle sinirli degil olamazda zaten..senin beni yargilaman gibi..
...simdi birdaha sana nasil inaniyim birdaha beni kirmicani nasil bilebilirim ki...gozlerimin onunden kayip gidisini izlemek okadar zorken...bazen diorum gururumuz olmasa sen bende bi parca olsun olabilseydin..bedenimle birlikte ruhumada sahip bi parcam olsaydi sende...hersey hayatta belki we keskelerle dolu diilmi..zaten ikiside yapilan tercihlerin pismanliklarindan dogan kelimeler degilmi ben belkiilerle yasiosam sen keskelerle yasiosun....ama bilmiosunki keskelerin donulmezleri yok belkilerin tercihleri yok...bir kere gelioruz hayata birak yasadigimz kadar kalsin birak her bi karesi bizi anlatsin...ben her bi kareme seni koyabilirdim BELKI...sende beni koyabilseydin KESKE herbi karene..
...goruo musun bak yol ayrimi war simdi benim yolum belkilerle dolu bi bilinmezlik seninki keskelerle dolu bi pismanlik...pismanlik..pismanlik..kelimelerim cumlelerim tukenio gene ne dicegimi bilemiorum yazamiorum belkide..eskiden anlamlari wardi cumlelerimin virgullerle baslar uzar giderdi..noktali vigullerle aciklardim...SEN ise cumlemin ozlmeni yuklemi edati baglaci zarfi zamiri olurdun...simdi bi sen war cumlemde sadece gizli ozne olan...bide artik uc nokta war senden bana yadigar kalan....
...simdi saat tamda 04.20 herkesin misil misil uyudugu sabaha doru adim attimiz dogrumu bu saat sabh mi oluo ki simdi//bu kadar karanligin arasinda nasil gelio sabh nasilda aydinlik oluo hayat..peki ben ben nezamn karanliklarimin arasinda sabha gebe su saat gibi kivranip gunesi gorebilicem....gorebilicek miyim? her seferinde en bastan alip beklemekten yoruldum bu sefer diyorum bu sefer birakta oldugu gibi kalsin dokunma...sakin bir daha dokunma yaralarima...dokundukca sen zifiri karanlik oluo hayatim aydinlik diilsin sen bana...BELKI de aydinliksin ama..senin keskelerinde yasayamam ki..benim belkilerim bu kadar yakarken canimi senin keskelerinin sonum olur...senin keskelerinde ikimizde yolumuzu bulamayiz ki...sen gel bende ki BELKI olarak kal cewabini sonuna kadar bilemicegim...ama hayatim boyunca beni sana baglayan bi warlikla...KESKELERINDE mutlulugumuzu dile....ikimiz icin olmasa bile...sen dile yinede.....BELKI birgun anlarsin...
Ayshin SEVİMLİ