soru-cevaplar-5 / Riyadan sakının.
( 4/25/2009 )
---------------------------------------------
Muhterem Hocam,
Benim hanımım ya Latiyf zikrini namazlarından sonra her gün 16641 kere çekiyor.Bazen yanında görünmeyen birşeyler gezindiğini hissediyormuş ve çoğunlukta olacak birşeyleri de hissediyorum diyor.
Hocam,ne dersiniz,devam etsin mi?Rüyasında benim babamı görmüş,hasta haliymiş,Babam 2 yıl oldu vefat edeli,ben size bir oda dolusu odun yaptım,siz ise bütün kış soğukta oturdunuz demiş.Böyle görmüş.Hocam selam ederim,sevgilerimle...
hacı ali ( 4/26/2009 )
---------------------------------------------
Eşiniz çok güzel bir şey yapıyor.Latif ismini çok zikirde sayısız faydalar vardır.Kalp gözünü açar.Aklı geliştirir.Hissiyat ziyadeleşir.Latıyf varlıklarla temas kurulur.Cemalidir.Süfliler yaklaşamaz.Hislerine güvensin.Okumaya devam etmesi halinde o görünmeyenleri önceleri silik sülietler haline daha sonra daha net görmeye başlar.
Velhasıl iyidir.
Odun maldır...baba görmek Allah’ı görmek gibidir diyenler vardır.Yani Allah’u teala kuluna doğrudan emirleri ve müjdeleri baba rumuzu ile bildirir denilir.Kesin itaat etmek gerekir.
Önümüzdeki günlerde maddi durumunuzda gelişmeler beklenir.Rızkınız artacak demektir inşaallah.
Eğer bu iki oda dolusundan başka bir işaret kast edilmişse zamanla açıklık yine rüyanızdan gelecektir.Rüyalar teferruatlı olmadığı zaman yorumlamada hata oluşur .O nedenle bu kadarla yetiniyorum.Hayırdır diyelim hayır olsun,biz yorumla kısıtlamayalım tam tecelli etsin.
Hayırlı geceler.
Namazlarınızı daha sakin ve mümkün olduğunca gizli kılmanızı öneririm.Camiye gitmenizde sakınca olmamakla beraber çok abid bir kişi görüntüsü ve izlenimi vermeyin.
Riyadan sakının.
Mükemmelmiş gibi davranırsanız haset oluşur.
Zarar görmenizden korkulur.
İnançsızlara da saygıda kusur etmeyiniz.Unutmayın bir zamanlar sizde onlardan birisiydiniz.Gelecekte onlarda sizin kadar aşk ile rablerine bağlanabilirler...
İman da nasipledir.
Yaratılmışı severiz yaratandan ötürü.
Kişi kötü değildir.fiiller kötüdür.Dil kutsaldır, söz yanlış olabilir.
Sanırım anladınız.
selam üzerinize olsun.
hayatyolu ( 4/26/2009 )
---------------------------------------------
Hocam çok teşekkür ederim.Bende 3gün önce yeşil erikler gördüm rüyamda.daha öncede havada uçuyordum.Fakat istediğim yere uçabiliyorum.Öyle görmüştüm.Selam ve sevgilerimizle...
Tarih:27 Nisan 2009 Pazartesi 01:35:43
RE:RE:RE:SELAM HOCAM
Gerçek rehberinizin hz Muhammet ve kuranı kerim olduğunu,bizimde sizin gibi hak yolun öğrenicisi olduğumuzu,eğer varsa bir farkımız ilimde tecrübeden ibaret olduğunu unutmamanızı istirham ediyorum.Yorumlarımızda kişisel kanaatlerimizi belirttiğimizi unutmayınız lütfen.Kendi kalbinize geleni de göz önünde bulundurunuz.
Uçmak ta,yeşil erikler de bu yolun yolcularınca hayra yorulmuş işaretlerdir.hayırlı olsun.
Tasavvuf yolunda nesnelerle görülen renkleri tek başına yorumlayanlar çıktığı gibi nesnelerin niteliklerini de yoruma katanlar olmuştur.Keşiflerde kesinlik ,umumilikten kaçınmayı öneren veliler olduğu gibi,kesinlik isnat edenlerde çıkmıştır..
Bu yolda ilerlerken parça parça keşiflerden bütüne ulaşıncaya kadar müstakil sonuçlar çıkarmayı ihtiyatla karşılamak gerekir.
selam en selame...
YORUMLAR
İnşaalah değildir.Daha kıyamete çok zaman olduğu kanısındayım.Henüz islam bütün dünyayı kapsamadı..Halbu ki ''Allah nurunu tamamlayacaktır''ayetinin bir yorumu bütün dünyada islamın iktidar olamasıdır.Hiçbir zaman herkes müslüman olmayacak,allahın celali her devirde hüküm sürecek ancak islam her yerde iktidar olacaktır.
o tür bozulmalar da bu iktidarın ardından olacaktır.