Yardım !
Benim için hangisi daha önce geliyor ....
Sevgi konusunda ben nerdeyim ....
Basit ! bir soru:
Önce sevip sonra sevdiğim kişinin beni sevmesini mi istiyorum ?
yoksa
Beni seven birini sevmeyi mi istiyorum ?
Hangisi daha güzel sizce ?
hadi yardım edin kendinize...
YORUMLAR
"Aşkı bitiren şey iki tarafında kendini aşık zannetmesidir.oysa hiçbir aşkta iki kişi aşık olmaz; çünkü tıpatıp aynı oranda bir sevgiyi yazmamıştır tarih henüz ve bu hikayede fazla seven aşık, ötekide maşuk olarak geçer kayıtlara...
Gel gör ki hiç kimse 'ben maşukum!' diye bir itirafta bulunmamıştır biten aşkına ağlarken ve ısrarla hep aşık olduğunu iddia etmiştir. halbuki bir aşkın içinde sadece bir kişidir aşık olan. İki sevgili yoktur mesela, biri sevgiliyse, öteki 'sevdiği'dir aslında. O halde yaşadığın aşkta hangi taraf olduğunu bilirsen, bu aşk sonsuza kadar sürecektir. Eğer sen sevdiği isen, derhal bırak sevmeyi ve sevilmenin tadını çıkar. Karşılıksız sevmek değil, karşılıksız sevilmektir teklif ettiğim. Öyleyse sen sadece sevil ve bu sevgiye layık olmaya çalış; çünkü sen sevdiğisin. İşte gül bunu bildiği ve iyi bir sevdiği olduğu için bülbülün aşkı sonsuzdur...
'Ben seni seviyorum'un karşılığı 'Ben de seni seviyorum!' olduğu sürece bitecektir aşklar. Ne zaman ki 'Ben seni seviyorum'un karşılığı 'Ben de sana seviliyorum!' olursa sarsılmayan kayalara benzeyen mevsimsiz aşklar yeşerecektir, karmaşaya sarmış dünyanın nicedir kurak meşk bağlarında..."
--
Sadece Başbakan Okusun /Erdal DEMİRKIRAN - adlı kitaptan bir alıntı yaptım sadece...
Not: Adından da anlaşılacağı üzerine aşk romanı değildir...:)
Cevap yukarıda ki alıntı da bir yerlerde gizli sanırım... ama biz nedense hep zora koşarız kendimizi di mi..?
Dostluğumla...
Bilsem güzel şairim
sadece bildiğim ben imkansız aşklar için yaratılmışım ne kavuşmayı bılırım ne darılmayı
aynı şarkıda kı gıbı öğrettiler bıze en güzel aşk olan zor olandır dıye ...
zorlarda zemherılerde gölgelerde ......
kendi boşluğumuzu dolduralım yeter.
yoksa kım doldurur içimizde ki uçurumları
yükseklik korkuları debreşmez mı bakınca
sevgiler...................
bunun ayrımını yapabilecek kimse olduğunu sanmıyorum.. hangimiz bu kişiyi sevmem gerek diye bir aşka düşmüşüz ya da bu kadın/adam beni sevemez hiç gönlümü kaptırmiyim diye yolun başından dönmüşüz.. elbette ki bizi sevebilecek bize ömrünü adayacak birini sevsek, karşılıklı sevmekten yorgun düşsek ne kadar güzel olur ama zordur bu ihtimal çok..
Allah sizi aşk yanınızdan sınıyor olabilir..
sabretmek gerek böyle bir çıkmazda..
sevgimle usta..
"Kelin ilacı olsa başına sürer" diyesim geldi:)))
Basit bir soru demişsiniz ya zor bir cevap daha doğrusu cevap vermesi zor bana göre.
Aşık olsan,aşık olunmama ihtimali var,Aşık olunsa,aşık olamama ihtimali var...Yok gece gece zor bir bilmece...En iyisi bu zor işi kadere yüklemeli ve beklemeli:))Ya da ikisinden birine niyet etmeli nasibi beklemeli,ya da Aşk hesaba kıtaba gelmez mi demeli?Hay Allah zor ya...
Yardım edemedim üzgünüm...Saygımla...