Tanrı doğum yapmak üzere olan annenin yanına gitti
Tanrı doğum yapmak üzere olan annenin yanına gitti.Ve ona gülümsedi anne ışıktan etkilenmiş tüm acısını unutmuştu.Tanrı kadının vajinasından içeri bakıp çocuğa seslendi.Hadi gelçocuk hızla dışarı çıktı ve Tanrıyı selamladı.Tanrıda çocuğu çok sevdi ve gerçeği en baştan söylemek için eğidi.Çocuğa dedi ki sen bana kulluk(kölelik) etmek için doğdunBen sana istediğin şeyi vereceğim sen ise ibadet edeceksin.Tanrı çocuğun ışığından etkilenipgülümsemesini bekledi ama çoçuk bu sözcükler karşısında şoka uğramıştı.Ona göre halk kendi,kendini yönetmeliydi birinden emir alacaksa bile onu kendi seçmeliydi.Çocuk nefesini tuttu morarmaya başladı.Anne telaşlandı ve boynundaki dini kolyeyi çıkartıp çocuğuna sarıldı.Çocuk nefret ettiği tanrıdan kurtulmak için ölümü kucaklıyordu.Ama annesinin sevgisine kayıtsız kalamadı.Ve kolyeyi fırlatan annesine sarıçldı.Annesinin bu hareketini Tanrı alkışlasa mı yoksa cezalandırsa mı bilemedi.Annenin çocuğa aşkı tüm bedeninin işkence görmesine dişlerinin sökülmesine kafasının balyozla kırılmasına ateşlere atılmasına sebeb olsabile çocuğunun yaşamasının herşeyden önemli olduğunu tümtüm kaslarında ve göğüs ucunda hissetiyordu.Ne pahasına olursa olsun.Çocuğun nefes almasını sağlıyacak ve onu emzirecekti hatta en kudretli ejderler şeytanlar ve son haberlere göre bir tane old. söylenen Tanrı buna karşı koyabilirdi.Ve hiçbir insanın karşılaşmadığı şeytanlar melekler ve tanrıyla karşı karşıyaydı.
Tanrı o kadar insanları yaratmıştı onlar için elinden geleni ardına koymamış kafasına göre bir siyaset bir ahlak oluşturmuştu.Onları sınamak ve daha güzel bir otele götürmek için bir çok pilanlar yapmış uymayanlar için ateşten zindanlar yapmıştı.Fakat insanlar tanrıyla anlaşamıyordu.Tanrının iyiyin doğruyu göstermesi yetmiyor insanlar kendi yollarını kendi çizmek kendi cezalarını kendileri vermek istiyordu.Bu, insanların düşünmek için sudan çıkmalarıydı.Oysa suyun içindeyken herşey daha güzel ve melodikti ama suyun dışında ciğerleri yakan bir oksijen ve senden başka sudan çıkmış vahşi yaratıklar vardı.
İnsanlar kime inanacaklarını şaşırmıştı.Kudüs ve çevresindenzırt pırt insanlar türüyor ve gözükmeyen hayaletlerden bahis ediyorlardı. Bunlar bu görmediklerimiz dünyayı yaratmıştı.Onlara inanmak.Bu yalnızlıkta kurtulmamızı sağlıyordu.Ama acaba yalandan görünmeyen arkadaşlarımız bizi ne kadar seviyor ne kadar koruyordu.Sanki bu hayaletlerin hepsi kitaplar yazıyor ve hiçbir işi olmayan mağaralara çıkan insancıklara veriyordu.Bu kitaplarda kendi hayatlarının yanı sıra insanların ne yapacaklarını söylüyordu.Bazıları diğerlerin kitaplarını kabul ediyor bazıları ise diğerlerinin sapkın olduğunu ve yalnızca kendilerine....
Çocuk altı yaşına geldiğinde yatağın altında canavarlar olduğunu söylüyordu.Bu normal bişeydi.Altı yaşındaki insanlar böyle şeylere inanır ve onlardan korkardı.Bu belkide sadece altı yaşındaki çocukların hissede bildiği bir hayaletti ruhtu.Ama hepimiz bu hissettiklerimizi büyüdükçe yalanlıyorduk.Aslında doğru olanda buydu hayalgücümüzün azalmasıve altı yaşında 7,8,9 yaşından sonra hertürlü hayaletten canavardan ve çizgifilm kahramanlarından kurtulmamız gerekiyordu.Çoğu insan bu canavarlardan kurtulsabile hayaletlerin yolladığı gökten inen kitapların söylediği cinden ve şeytandan tahtalara vuruyor sağa sola ip bağlıyor dualar şifreli sözcükler söylüyordu.Bu insanların akli dengesinden şüphe ediyorum diyeceğim ama bu uygun değil.
Bazıları sağa sola ip bağlamasabile şeytanlardan korunmak için ve öldükten sonra rüyalarındaki hurilerle ve güzel yemeklerle dolu cennetine gitmek ibadetini sürdürüyor.Bazıları ise bu gökten inen kitapları okuyor ve kendisi için karlı olanı seçiyordu.Bu kitapları yazanlar insanlardı ama onlara başkaları hayaletler melekler söylüyordu.Bu hayaletlerin insanlara birşey yazmaları söylemeleri onların iyiliğini düşünmesi belkide kimi zaman dalga geçmesi .Kendilerini övmelerin sayısız sıfatları olduğundan bahis etmesi insanlardan talep görmek için hediyeler sunması bunları anlamam çok zor .
...........................................
........................................
..........................................
Hacca gidenleri gören bir kız çocuğu duygulanıp ağlıyor.Gece gördüğü bir rüyadan etkilenip sipermlerini bıraktığı için suçluluk duyup ağlıyordu .bunlar seni seviyor onlarıda ödüllendir....
YORUMLAR
sizi ana rahmine kimin yolladığını bi düşünün derim ve Kuran'ı kerim'in türkçesini okumadan böyle bi yorum yapmayın bence. sizin özenip durduğunuz batılılar Kuran'la aya çıkıyor. semerkanda katılıyorum
bbenim de Tanrı ile ilgili bir ifadem boyle ayıplanmıştı. hatta semerkand arkadasım benim gunaha girdiğimi bile gormuş herhalde. arkadaslar;lutfen yapmayın;burada biris çıksa TAnrı yok bile dese;burası internette edebiyat sitesi.altını çiziyorum;EDEBBİYATT. yorumlarınızı edebiyat üzerine yapınız;fikrimce. ve burası islama;yahudiliğe,hristiyanlığa,busdizme davet sitesi yada onları ovme sitesi de değil.burada lkimse onu o şekilde kullanmamıştır. ne hakaret vardır;ne de bir inanca ihanet. edebiyatımızda bu denli çirkin tartışmalardsan dolayı utanç duyuyorum...
Poyraz arkadaşım,kime karşı bir propagandadan söz ediyorsun?Yoksa bu yazının,seni inancından saptırmak gibi bir amaç taşıdığına mı inanıyorsun?Bir de 'Bu yazılar engellenmeli!' demişsin.Bu yaptığın bağnazlıktan başka bir şey olamaz.
Can arkadaşımı tebrik ediyorum.Kelimelerin sırasını çok iyi ayarlamış.Bu,yazıya ahenk ve gizem katmış...
Tebrikler ve başarılar...
Genç arkadaşımızın bu hayal gücünü ve yaratıcılığını kutluyorum. sorgulayan ve eleştiriyel yaklaşımından etkilendim. Kişiler görüş ve düşüncelerini yayma hakkı vardır. Tabular insanın gelişmesini engeller. Her tabuyu aşmayı başaran gençler oldukça gelecekten ümitleniyorum. canxcl devamını bekliyor sıkı takipcin olucam. Site yöneticilerinde bu gençleri desteklemesini arzularım.
ben 17 18 yaşında bir öğrenciyim
ve bunlar benim seyreltilmiş düşüncelerim
propaganda değil sanırsam
çünkü böyle bir şeye ihtiyacım yok her yazar gibi benim düşünce dünyam ve piskolojim yazıma yansımış
bu yazı yaşamış olduğum yaşayışlarımın bana kazandırdıkları
bu dünyada gördüklerimin beynimde sentezi
ne olursa olsun site yönetiminden bir uyarı alırsam diğer yazılarımı ve yazacaklarımı saklayabilirim
hiç bir kişi veya kişileri rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok
murat ve esra ya düşünce özgürlüğü sağladığı ve bunu özendirdiği için teşekkür ederim