Sana Yanarım 18
*Hasretimin yanında başka neden’ler önemli değil bana,,, sebebim sensin, nedenimsin yaşamama...
Senden sonra duygularımla çıkmaz sokaktayım... güldüm, ağladım ve belkide en çok bugünlerde hasretinle dardayım... sen gidince, yüreğim dondu sende ve ben kalakaldım öylece,,, sevgimle.
Dün,,, yine hayalinle sobelendim, sensizliği geceme mıhlayarak günü bitirdim... herkesden sakladığım ısrarla akan gözyaşımdın, belkide t e k hayalim, en "büyük" günahımdın.
Bugün hüzün doluydum yine, yürüdüm sahilde saatl e r c e... hiç bir şey sensizlik kadar uzamadı, tüketmedi yüreğimi... yürüdüm, ay’ın matemini kendine sper alarak seni haykırdım martılara serserice...
Ne yapsam olmadı, seni kime sorsam "nerdesin" bilmedi... yüreğimi söküp atsamda biliyorum, dinmeyecek hasretim dinmeyecek gözyaşım yine.
Bir kuşa yuva yaptım, bir çocuğu okşadım, bir kediyi doyurdum... ve bugün,,, seni kaybetmekten, duygularıma hakim olamamaktan her zamankinden daha çok korkar oldum.
Hıçkırıklarla sarardım ve soldum, duvar diplerinde seni beklerken kahroldum... beşe bir mağlup gelen, yenik düştüğüm sensizliğime, seni her andığımda yeniden vuruldum.
Hiç düşündünmü neden? .. neden seni gerçek isminle çağırmadım, ç ü n k ü,,, sen "o" değildin, y a n l ı z seni çağırdığım isminle benimdin, delice sevdiğimdin .
Şarkımız radyoda her çaldığında, kor gibi hisseder olurum seni vücudumda... bir an sanki saçımı okşar gibisin, gözlerimden yüreğime sarmaş dolaşansın... sanki halen burdaydın, halen beni bekler gibi başucumdaydın.
Önemi varmı, ay’ın rengi neydi? .. deniz maviymiş banane, ayrıntılar önemsiz/bende... sen olki yarınlarımda, ben onlarda seni bulayım, seninle ebeden mutlu olayım.
*Her gecen gün hırçınlaşıyorum yokluğunla,,, daha ne kadar bekliyeceğim söyle sevdiğim... ( devamı gelecek...)
____
Şahinde Hülya Kahraman / 21.9.2009
YORUMLAR
sevgiliye seslenişin hasretin kaleme vurulmuş bir hali .güzeldi.devamınıda bekliyoruz tebrikler
Hiç düşündünmü neden? Neden seni gerçek isminle çağırmadım, ç ü n k ü,,, sen ’o’ değildin, y a n l ı z seni çağırdığım isminle benimdin, delice sevdiğimdin .
Şarkımız radyoda her çaldığında, kor gibi hisseder olurum seni damarlarımda. Sanki saçımı okşar, gözlerimden yüreğime sarmaş dolaşsın. Sanki halen burdaydın, halen beni bekler gibi başucumdaydın.
Neyi ifade eder isimler, neyi anlatır sözler, neye yarar bunca güzellikler, içinde sen olmayınca. Halbuki,,, her düşümde sen vardın, her sözümde seni sayıkladım, her anı’mda seninle buluştum.
Önemi varmı ay’ın rengi ne? Deniz maviymiş banane, ayrıntılar önemsiz. Sen olki yarınlarımda, ben onlarda seni bulayım, seninle ebeden mutlu olayım.
*Her gecen gün hırçınlaşıyorum yokluğunla,,, daha ne kadar bekliyecegim söyle sevdiğim,,, söyle... ( devamı gelecek...)
ona yanmak
ona kanmaktır
ama.
saygımla.
mutlu bayramlar hülya dostum.