BU BİZİM AŞKIMIZ
KARŞILIKLI İKİ DÜKKANDA ÇALIŞIRKEN FARKETTİLER BİRBİRLERİNİ.GÖZLERİ HEP BİRBİRİNE TAKILIYOR HEP BİRBİRİNİ ARIYORDU.UZUNCA BİR SÜRE BU BÖYLE GİTTİ.SONUNDA ORTAK BİR ARKADAŞLARINA BİRBİRLERİNİN İSİMLERİNİ SORDULAR,BİRBİRLERİNDEN HABERSİZ.ARKADAŞLARI BUNUNLA YETİNMEYİP TELEFONLARINI VERDİ.KIZINKİNİ OĞLANA,OĞLANINKİNİ KIZA.
KIZIN TELEFONU YANINDA DEĞİLDİ.İŞ ÇIKIŞI HEMEN EVE KOŞTU.TELEFONUNU ELİNE ALDI.NUMARAYI KAYDETTİ.MESAJLARA GİRDİ.NE YAZACAĞINI BİLMİYORDU.BİR SÜRE YAZIP YAZIP SİLDİ.EN SONUNDA İSMİNİN YANINA ÇALIŞTIĞI YERİN İSMİNİDE YAZIP YOLLADI.PEŞİNDEN HEMEN TELEFON ÇALMAYA BAŞLADI.O ARIYORDU.BAŞKA BİR ODAYA GİTTİ VE TELEFONU AÇTI.
_"EFENDİM" DEDİ
_"MERHABA" DEDİ OĞLAN
_"MERHABA"
_"NASILSIN" DEDİ OĞLAN
_"İYİYİM TEŞEKKÜRLER SEN NASILSIN"
_"BENDE İYİYİM" DEDİ OĞLAN
BİRSÜRE SESSİZ KALDILAR.NE KONUŞACAKLARINI BİLEMEDİLER.SONUNDA OĞLAN:
_"İSTERSEN YARIN BULUŞALIM"
_"OLUR" DEDİ KIZ
ERTESİ GÜN SAAT 12.00 DE BULUŞMAK İÇİN SÖZLEŞTİLER.
İKİSİDE TAM ZAMANINDA ORADAYDI VE ÇOK HEYECANLIYDILAR.SONRA BİR YERE GİDİP OTURDULAR UZUNCA BİR SÜRE.SANKİ BİRRBİRLERİNİ UZUNCA BİR SÜREDİR TANIYORLARDI.HERŞEYİ KONUŞTULAR.LAF LAFI AÇIYORDU.VAKTİN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMADILAR.KIZIN ÇALAN TELEFONUYLA KENDİLERİNE GELDİLER.EVDEN ARIYORLAR,GECİKTİĞİNİ,ARTIK EVE GELMESİNİ SÖYLÜYORLARDI.
KALKTILAR VEDALAŞIP EVLERİNİN YOLUNU TUTTULAR.ERTESİ GÜN İŞYERİNDE BİRBİRLERİNE BAKIP GÜLERKEN BULUYORLARDI KENDİLERİNİ.MİDELERİNDE KELEBEKLER UÇMAYA BAŞLAMIŞTI ARTIK.
DAHA 3. GÜN ELLERİ VE GÖZLERİ BULUŞURKEN BİRBİRLERİNİ BIRAKMAYACAKLARINA DAİR SÖZ VERDİLER.AYNI YERDE ÇALIŞMALARI ONLAR İÇİN BİR ŞANSTI TABİ.SÜREKLİ BİRBİRİNİ GÖRÜYOR,GÖREMEDİKLERİ ZAMANSA TELEFONDA KONUŞUYORLARDI.HİÇ DURMADAN,HERGÜN GEZİYORLAR,GİTMEDİK YER BIRAKMIYORLAR,BİRBİRİYLE VAKİT GEÇİRMEK İÇİN CAN ATIYORLARDI.GECELERİ UZUN UZUZN TELEFONDA KONUŞUYORLAR,RADYODAN İSTEK ŞARKI İSTİYORLARDI BİRBİRLERİNE.
KIZ LİSEYİ OP SENE BİTİRİP İŞE BAŞLAMIŞTI.DERSHANEYE GİDİYORDU.OKUMAK İSTİYORDU.AMA OĞLANIN ONU DIŞARILARA GÖNDERECEĞİ PEK YOKTU.EĞER GİDERSE KIZIN KENDİSİNİ BIRAKACAĞINDAN KORKUYORDU.KIZSA NEREDE OLURSA OLSUN OKUMAK İSTİYORDU.SONUÇLAR AÇIKLANDIĞINDA İYİ BİR PUAN ALMIŞTI KIZ AMA ŞEHİR DIŞI OLUYORDU.BUNU SÖYLEDİĞİNDE OĞLAN AĞLAMAYA BAŞLADI.
_"HANİ BENİ BIRAKMAYACAKTIN,HANİ GİTMEYECEKTİN BAŞKA BİR ŞEHRE" DEDİ
SUSTULAR.KIZ GİDEMEDİ OKUMAYA.AİLESİNİN DURUMU PEK İYİ DEĞİLDİ.ÇOK İSTEDİ AMA GİDEMEDİ.SONRA AİLESİNİ ÜZMEMEK İÇİN VAZGEÇTİ OKUMA SEVDASINDAN AMA ONUNDA,AİLESİNİNDE İÇİNDE UKTE KALDI BU DURUM.
OĞLANLA KIZ ARTIK BİRBİRLERİNDEN AYRILAMAYACAKLARINI ANLADILAR.AYRI YAPAMIYORLARDI.HER GÜN GÖRÜŞÜYORLARDI.İŞLERİ OLSA DAHİ 5 DK GÖRÜŞÜP ÖYLE GİDİYORLARDI.
BİR ZAMAN SONR KIZA BAŞKA BİR TALİP ÇIKTI.SONRASINDA İSE KIZIN ANNESİ ÖĞRENDİ BU DURUMU.BİR SÜRE SONRADA BABASINA SÖYLEDİ.BABA BİRGÜN KİMSENİN HABERİ OLMADAN İŞ ÇIKIŞINA GİTTİ KIZININ.KIZINI GÖRDÜ SEVDİĞİYLE BİRLİKTE.TAMDA KIZ OĞLANI ÖPERKEN YANAĞINDAN.KIZ BAŞINI ÇEVİRMESİYE BABASINI GÖRDÜ.NE YAPACAĞINI ŞAŞIRMIŞTI.HEMEN BABASININ YANINA GİTTİ.BABASI KIZDI HEMDE ÇOK KIZDI.KIZINI KİMSEYLE PAYLAŞMAK İSTEMİYORDU.ONA KIYAMIYORDU.HEMEN EVE GELDİLER.KIZ HEMEN KOŞTU VE OLANLARI ANNESİNE ANLATTI.ANNESİ YATIŞTIRDI BABASINI AMA BİR TOKAT YEMİŞTİ TABİ.ONDAN SONRA SIKI YÖNETİM BAŞLADI EVDE.
KIZ BABASI İŞ ÇIKIŞIN AGELECEK DİYE AKŞAMLARI GÖRÜŞEMİYORLARDI AMA SABAHLARI BULUŞUYORLARDI.BU OLAY İYİCE BİRBİRLERİNE KENETLEDİ ONLARI.KIZIN NANESİ YAVAŞ YAVAŞ BABASINI İKNA ETMEYE BAŞLADI VE BAŞARILIDA OLDU.ARTIK EVLENMEK İSTİYORLARDI.BABADA İKNA OLMUŞTU.BİR SORUN KALMAMIŞTI.SONUNDA NİŞANLANDILAR.6 AY NİŞANLI KALDILAR VE DÜĞÜNLERİ OLDU.HALA İLK GÜNKÜ KADAR BİRBİRLERİNE AŞIK VE GÖRDÜKLERİ ZAMAN HALA HAYECANLANIYORLARDI.HİÇ BİR ŞEY SAKLAMADILAR BİRBİRLERİNDEN.DÜŞÜNDÜKLERİNİ HEP AÇIKÇA ANLATTILAR YALNIŞTA OLSA.HİÇ YALAN KARIŞMADI İLİŞKİLERİNE.SEVİNÇLERİNİ ,ÜZÜNTÜLERİNİ HEP BİRLİKTE YAŞADILAR.
EVLİLİKLERİNİN 3. YILINDA ARALARINA UFACIK BİRİ DAHA KATILDI.BİR OĞULLARI OLMUŞTU.ARTIK HAYATLARI ONUN ÜZERİNE KURULMUŞTU.3 KİŞİLİK ÇOK GÜZEL BİR YAŞAMLARI VARDI.HALADA SEVGİ DOLU ,MUTLU YAŞIYORLAR......
MERHABA
EŞİMLE TANIŞMAMIZI VE SONRASINI PAYLAŞMAK İSTEDİM.
BİZE BİR HATIRA KALSIN İSTEDİM.
UMARIM YAZIYI YAZARKENKİ HEYECANIMI,HİSLERİMİ SİZDE OKURKEN HİSSEDERSİNİZ.