- 2753 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Nice İnsanlar Gördüm ..
Nice insanlar gördüm ben hayatın göreceli cilvesine dayanamayıp bilhassa kendilerine veya çevresine isyan etmiş insanlar.Yaşamın zorluklarıyla karşılaştıklarında bununla baş edemeyecek ! güçsüzlükte olan…Düşünüyorum da ; Bir insan için yaşamak bu denli zor bu denli güç olamazdı ..insanın gördükleriyle ve izlenimleriyle elde ettiği tecrübe bu olsa gerek çevresine bakıp ders alabilmek en önemlisi hele ki ..! ama ne olursa olsun hayata sıkı sıkıya tutunabilmektir önemli olan .boyun eğip bırakmak değil. bunu anladım ben ..!
YORUMLAR
Dönsün dünya...!
Eti Puf Alayım. :)))
Şaka tabiki... ama söz çıktı bi defa ağızdan elbette ki borcum ödeneceği zaman a kadar.. öderiz bir gün elbett dimi.. :)
Üzülmek.. üzülmek nedir..? öncelikle bunu biraz düşünelim olurmu... biz neden üzülürüz... olur olmaza...
Bu duygumuzu tetikleyen dürtü nedir...! Çoğunkla Kaybetme korkusundan gelir başımıza... sonra olmasını istediğimiz bir şeyin yada bir davranışın isteklerimize mualif olmasından gelir başımıza...
Sevinme diye Şartlandığımızın aksine olan durumlarda da ifade edemediğimiz duyguları tarifte gelir aklımıza..! iyi de bunun bize ne yararı var işin bir de bu boyutu var dimi...
yani üzülenin elde ettiğ kazanım ne..!
elden kaçırdığı fırsat ne..!
şimdi sen üzül üzülebildiğin kadar Neyi değiştirebilirsin yada neyi değiştirdin..?
Dünya ya bir de farklı açıdan bakalım yada dünyayı farklı cepheden seyre dalalım.. ve ne gördüğümüzü tahlil edelim...
Farzedelim ki imkanın var ve fezaya çıktın...
Dünyayı gözetledin... söyle bakalım ne göreceksin...?
istersen ben sana söyleyeyim tıpkı dünyadan baktığında AY ın görünen halini yada uzaklardaki yıldız ın parlamasını...!
oysa baktığın Dünya da milyarlarca insan ve sayısını bizim bilemiyeceğimiz kadar canlı var ve bunlar olur olmaza üzülürler..! Aptalca şeylere de Sevinirler..! ve Düşünmezler ki... Asıl Var olandan ve Asıl baki olandan bi haberdirler..!
Yalan olana üzülsen ki ne fayda Sevinsen ki ne fayda...!
İyisimi Boş ver Dönsün Dünya.. :)
Kenan Sayın
İyisimi Boş ver Dönsün Dünya.. :)
Giyindiğini sanıp,çırılçıplak gezinen
Nice insanlar gördüm,olsun farketmez diyen
Şehvet ile şevkat’in,farkını bilemeyen
Halimi sormak için,hep gün batımı gelen
-----Ne yüzsüzler gördüm,hiç biri insaf bilmez
-----Freud bile gelse de,inan bana çözemez
Ben hayat denen bilmeceyi henüz bitiremedim.Bitirmek için sanırım sizinde dediğiniz gibi hayata sıkı sıkı tutunmak gerekiyor.
Yazınız bana şiirimi hatırlattı.Dörtlüğün birini sayfanıza astım.Yazınızla ne derece alakalı bilemiyorum ama aklıma geldi işte...
Saygılar