- 1020 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
pskanaliz [serdal şahiner. alanya]
2008 mart ayından buyana ,mutsuzum yaşamda erteledigim yanılgılarım beni ölü balık gibi kıyıya vurdu.Bataklıkta son nefesimi bekliyorum.Çevremden ölüm haberleri geliyor,bakıyorum ölüleri kimse sevmiyor.bakmayın arkadan ağlanılana onlar sag olarak bildikleri tanıdıkları sevdikleri insana aglıyor.Aslında ölüm gelince açı degişiyor,bir an evvel ondan kurtulmanın telaşında herkez.Bazıları soruyor.hangi camiden kalkacak.? Halbuki cami saglar için .ne fark eder.ve cenaze namazı iki rekat ayakta kılınıyor.soruyorlar Mevtayı nasıl bilirsiniz ? nasıl biliriz. Nerden biliriz.işallah cennetliktir. İşallah.diyoruz.ve topraga veriyoruz. Ve bilmiyoruz birgün bizide topraga verecekler.Kaç kişi olur cenazemizde,eger bir tarikata baglıysak ihtimal ikiyüz üçyüz kişi olur. Yoksa üç dört kişi.Bir tarikata üye olursak cennette garanti imiş. Şıh öyle bildirmiş.herhalde onada melekler bildirdi ;
Vakitsiz ölmeye karar verirsem bunun suçlusu benmiyim yoksa yaşamı beraber kucakladıgımı sandıgımmı bilemiyorum.Artık çok iyi biliyorum kimsesizim.kimsesiz olmak her şeyi anlamsızlaştırıyor,itleştiriyor. itleşmek ne demekse. Şu olmak bu olmak nafile insanlıgım aglatıyor kemiklerimi. Gözleriniz aglarsa silersiniz ya kemikleriniz.vakitsiz sevişmeleri var sanki yalanın metropllerin sele kapılan varoş mahalleleri gibiyim. Kutsanacak ne varsa yalan dolan.herşeyi kutsuyoruz. Şu kutsal meslek bu kutsal meslek .peki ya mesleksizler.insanlar…
Gece karanlıgı sever ,aydınlık korkutur yalanı en namuslu kadınlar kaskatı durup gece sevişir.sinirceli halleri ile gündüz takılırlar.ögretmenler markaj yapsada örgencinin yapmasını pek sevmezler .ayıp vallahi, herkez kutsanmış sudan su içmiş gibi.
Bilmiyorum bu gün dünyada kaç müslümüan oruç tuttu.kaçı hastayım doktor tutmadediye,sıgındı.
Kaç kadın sahurda kadnlıgını yaşadı.kaç mapus gece uyanıp sahur yaptı.kaç hasta hastane odasında son nefesini verdi. Merkez bankası gecelik faizleri ne yaptı.kaç emekli hazine bonosu aldı.kaç milyon ögrenci okul okuyor. Milli egitim bakanlıgı yüzbin yeni ögretmenmi almalı.liselerbeş yılamı çıkmalı…hızlı tıren saatte kaç kilometre yapıyor…
Hangi yollarda hız kontrolu var……
benim ruhumun piskanalizini kim yapacak .bence freud bu gece rüyama gelmeli
serdall59@
YORUMLAR
serdal şahiner
cenaze namazı dört rekat mı ?araştırıp doğru olanla değiştirirseniz güzel olur bence...
yazmaya devam edin bence...ama bu yazınızı kasıtlı olarak böyle şaka gibi yazdıysanız,mizah bölümüne ekleyin.mizahi açıdan gayet güzel olmuş.
tebrikler,gayretinize diyorum son olarak...
Serdal bey pes dedim size.İnsan yazıyı yazdıktan sonra hiç mi bakmaz kontrol etmez noktadan sonra büyük harf olur diyicem ama diğer dilbilgisi kuralları da katledilmiş.Ayrıca kelimeler de yanlış yazılmış piskanaliz değil psikalaniz doğrusu.Ne diyim ki en iyisi susmak bu kadar hata nerde bir araya gelir acaba?