GEÇMİŞLE BURUK YÜZLEŞME
Öyle bir dalmışım ki geçmişe bugün,yaşadığım ana dönmeye cesaretim kalmamış...geriye baktığım da sadece kocaman HİÇlikler we KEŞKEler bekliyormuş beni...küçük kalp kırıkları bütünleşerek kocaman yaralar açmışlar yüreğimde..içten içe kuşatılmış benliğim.ben farkına bile waramadan..!
Büyük güwenlerin yerini kocaman hayal kırıklıkları almış...umutlarım,bahar sewinçlerim,mutluluklarım,gülüşlerim... yerini hüzünlere bırakmış.kimse hissettirmeden almış başını gitmiş.herkes kendi hayatına bakar olmuş...dün, yanımda olan dostlarım,arkadaşlarım bugün bilinmeyenlere karışmışlar...her zaman we her şartta yanımda olacağını söyleyen insanlar bir bir izlerini kaybettirmiş...kendimi;güvende,kalabalıklar içinde hissederken ben, meğer çok YALNIZmışım...!
Sewgiler sevgisiz,mutluluklar huzursuz yaşanmaya başlamış...aşk sedece 3 harfli bir kelime olduğu için anlamlı kılınmış bu yerde we bu zamanda...hayatın anlamını çözmekten yorulmuş,bitkin düşmüş, bu beden...çok geç anlamışım...
Meğer ne kadar yanlış umutlara bağlanarak,ne kadar büyük güven yanlışlıklarıyla büyümüşüm,yaşamayı sürdürmüşüm...
Meğer ne kadar yanılmışım....ne kadar geç anlamışım
YORUMLAR
Sevgili Aslı...
İnci hanımın yaptığı yoruma katılıyorum.Hayatta emin olun ki sizi sizden çok düşünen insanlar bile vardır yoksa da olacaktır.Sadece biraz zaman ...Zaman herşeyin ilacıdır.Emin olun ki herşey yoluna girecektir.Ben hayatta hep 'Çok acı çektim ,demekki ileride mutlu olacağım 'şeklinde yaklaşırdım hayata ve emin ol ki bu dediğim sözün meyveleri yavaş yavaş yeşermeye başladı.Yakında olgunlaştığında onları birer birer toplayıp beni üzen insanlara fırlatacağım.Sende öyle yap ama yeter ki inancını kaybetme.BU ARADA ÇOK GÜZEL BİR YAZI OLMUŞ TEBRİK VE TEŞEKKÜR EDERİM...
SAYGILARIMLA
geriye dönüp baktığımda unutmak istediğim hatırlamak istemediğim bir tek keşkelerim var.şimdiki zamanım dahada anlamlı dahada karlı geç kalmamışım ya bu benim en büyük manalarım....ama çoğu insanın cesaret edemeyipde söyleyemediklerini bu sözlerinde ne kadar açık yazmışsın.harika olmuş tebrik ederim..saygılarımla.