- 513 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bu yaşta nasıl olunmalı?
Evet bu yaşta nasıl olunmalı sizce?her zman bu soruyu sorarım kendıme ve çevremdekilere ve her sorduğumda bu soruyu kendime çevremdekilere tebessümdür cevabı çok enteresan değil mi?ben her zman ee bu yaşta nasıl olucam ki derim olduğum gibiyim işte her daim doğal ve bir süre öncesine kadr çok neşeli ve içten ne mi oldu o kadr uzun aksine yaşanan şeyler süreç olarak kısa belki fakat paylaşılanlar romanlara sığmaz cidden..bu ilk tanışma ilk heyecan blogla tanısmam ve sizlerle paylaşmam..
Ben blog olayını arkadaşımdan duydum daha doğrusu nette gezerken görüyordum ama açıkçası çokta dikkatimi çekmiyordu..kısacası yazmayı severim ve bende bu aileye yeni katıldım..
Bu yaşımda ne var bilmem ben her anımı aslında dolu dolu,heycanlı bir o kadar da zevk alarak yaşamayı severım..hep birşeylerin peşindeki muzur çocuklar gibiyimdir ve yaramazımdır aslen kendimi bazen bu dünyaya fazla dahi görürüm narşistlik yapmıyorum asla..Tuhaf gelir bana bir çok şey amannn derim boşver yada umursamam kuralcı bir insan olmadım sürekli kafama göre yaşmaya çalıştım bugune kadr insanlar benim yada çevre onlara uymadım genel anlamda belki de sıradışı hissetmem bundandır..haytta anlatılmaz yaşanır felsefem var sanki son zmanlarda yada karşıma çıkan kişi yada kişiler bunun bu şekil de gelişmesine sebep oldu diyelimm.hareketli yaşamı her zman seviyorum.ben kabuğuna çekilen kaplumbağa gibi yaşamaktan nefret ederim..birçok zman tez canlı oluşum o an herşey olmalı,istediklerim,beklediklerim,olmak istediğim,herşey.......
bundan sonra paylaşacaklarım yada yazacaklarım buraya o kadr ilginç ki ve biro kadar da muhteşem içim içime sığmıyor yaşadıklarımı yazmak için sabırsızlanıyorum...sıradışı bir yaşamım oldu son bir yıldır...tahmin edilemiyecek kadar hemde...
YORUMLAR
Her yaşın bir olması gereken leri vardır
çocuk yaş bir başka genç bir başka orta bir başka yaşlı daha başka
her yaşın bir mevsimi vardır
insanda o mevsimlerei yaşayarak mutlu olur
mevsimlerini yaşamayan bir yürek ömrünce hep bir eksiklik yaşar yüreğinde
Kutlarım yazan kalemine eline yüreğine sağlık