- 1739 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ DOSTUN SÖYLEŞİSİ(AMA BİLMİYORDU BUNLAR SON CÜMLELER)
Gerçekti; yaşadık… Sonra hikaye ettik… Şimdi masal gibi; anlatanı da, dinleyeni de olmayan…
renksiz: Lügatın sözlük olduğu zamanlarda öldü heyecanımız… Çiğ, çıplak ve arsız bir aydınlığa gömüldü ışığımız…
renksiz: Adımız vardı aynaya baktığımızda… Sabah ezanları gibi uzundu, derindi,
renksiz: çağıldardı aşkımız… “Bir lokma ve bir hırka”ya razıydık saraylarımızda…
renksiz: Ölümün tezgâhında dokunmuş şiirdik; sonsuzluğa müjdeli…
...
renksiz: Çok uzaktayım şimdi... Oyun bitti. O telaşlı ve heyecanlı kalabalık... Sonra sahnedeki macera... Bitti...
kardelen38: güzel sözler
renksiz: Salon boşaldı. Işıklar söndü. Herkes gitti. Ben buradayım. Ve burası çok uzak...
renksiz: Elimde bilet... Yanlış yer için... Yanlış zamanda... Gecenin dipsiz kuyusunda. İstasyonun yapayalnızı...
renksiz: Yarın sabaha kadar soğuğun ve ıssızlığın... Gün ağardığında yabancı bir kalabalığın içinde... Yapayalnız...
renksiz: Kaldığım yer, gidemediğim yerden çok uzak... Çok uzaktayım şimdi.
renksiz: Bir elimde geçersiz bilet... Diğerinde paslı bir kılıç... Sonra biriktirdiğim kelimelerle... Bekliyorum.
Ve biliyorum; çok uzaktayım...
aşktan
renksiz: kulluktan
renksiz:(kardelene hitap ediyor) anlayın işte dostlar...
bizi yıkmaz kara bulutlar...
darbeler,kavgalar usandırmaz,acıtmaz..
ancak sevgi dolu yüreğimizi..
sahte sevgiler parçalar...
sahte dostlar da yıkar...
şair ne desin artık..
biz burda sizde kaldık..
gitsek bile uzaklara.
artık sizinleyiz yine..
selam ona, ne güzel..
insanlardan farklı,özel...
bu ne güzel bir haslet..
seni tanımak çok güzel.
duygu yüklü yüreğim..
bir şairler karşılaştı..
memnun oldu bu gönlüm..
onunla tanıştı...
Bütün bu güzel sözlerden sonra çok sürmedi ayrılık çanları ansızın çalıverdi kardelen çırpındı gitme etme bitirme bu dostluğu dedi ama gel gör ki renksiz bütün renklerini alıp gitmeye karar vermişti bir kere...
EY CAN DOSTUM EY GÜZEL İNSAN ÇOK ÖZLEDİM SENİ HEMDE ÇOK...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.