- 499 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kimseler Olmadı
Sor ki, nasıl bir aşktır bu, bilmeden yaşadığımız ayrılıklarda çoğalan…
Defalarca söyledim sana, en çok özlediğimi bekliyorum diye, ama anlamış gibi davranmadın-nedense- ki anlamamıştın zaten de. Bu yüzden hiç kızmadım sana. Anlamayışlarındaki yoğun karışıklığı sevdim ben; içimdeki hep sendin ve her gün çoğalan da, yine sen oldun… Kimseler olmadı!
Gariptir ama en insan olduğum anlarda sevdim seni. Zamanın hoyratlığına, yaşanmış en güzel anılarımızla direndim hep. Sonraları paslı demir tadında yaşadığımız ayrılıkları da, senden gelen gülümsemelere eş değer yakınlıkta karşıladım, kucaklaştım hepsiyle… Elim ayağım buz kestiğinde de en çok seni hissettim, sevdim seni! Zamanın en puslu akşamlarında bile, hiç yanılmadım, inadına bekledim… (yaşamak seni sevmekse, yokluğunun da hakkını verdim…)
Artık senin için yazmaktan korkmuyorum da, anlatamazsam sevgimi diye-yaşamaktan korkuyorum. Ya bir gün hiç okumazsan yazdıklarımı/ sen söyle uzak sevgili/ nasıl yaşarım ben o zaman… Bir gülümseyişine binlerce an sığdırdığım güzelim, hayatımın anlamı, her şeyim nasıl yaşarım sensiz?
Çok değiştim sevgilim! Her geçen günün ardından senden biraz daha uzak kalmanın verdiği acı artık dayanılmaz boyutta. Ruhum git-gide terk ediyor bedenimi… Son bir kez görmek için nefasetini yaşama nasıl dört elle sarıldığımı bir görseydin; ama yoksun ve ben her geçen gün yeni kahırlara dayanma gücümü yitiriyorum. Artık dönsen diyorum, yaralarımı sarsan ve hep yanımda olsan. Aslında yanımda olmayışından bu haldeyim, tanırsın beni ah etmem asla! Sevmekse sadece seni yürekten böylesine…
“ne gördüysem yokluğunda, yaşadığım oydu!
Boşluklarda kaldığım zamanlarda da sendim.
Üstelik adı vardı sevgimizin: mutlu hüzünler…
Bak yeniden yalnızlıklar çarşısındayım-her şeye inat!”
Artık senin için yazmaktan hiç korkmuyorum. İnsani özelliklerim olmasaydı; yemek yemeden de, uyku uyumadan da yaşayabilseydim inan hep sana yazardım. Yaşamak nedir, diye sormuyorum artık. Biliyorum ki-nefes almaktan daha fazlasını yapıyorum. Günün her saatini sana adayarak, kendimi tazeliyorum. Seni seviyorum güzelim…
Hayalinden sıyrılıpta senleşen harflerle yazdığım gecelere…
Emre onbey