- 630 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kahramanlar olaylara yön veren ve o olayları istedikleri gibi yönetenlerdir.Amacına ulaşsın ya da ulaşmasın bu yolda çabasını, hayatını ortaya koyup ve tüm imkansızlıklara rağmen bu uğurda savaşmasını bilenlerdir.
Musul ve Kerkük'ü de biliyorum...
Hayatı okumak böyle bir zamanda biraz uyanık olmaktır diyorum ...
elbetteki bu platformda herkesin anlatmak istediği şeyleri en doğru kelimelerle anlatmak gibi bir derdi var..bütün özenimize rağmen bu bazen olmayabilir..kürt açılımı değil de Türkiyemizin demokratikleşmeye doğru bir adım daha atma gayretleri olarak gördüğüm bir süreç bence bu..ortada kürt açılımı filan yok bence..olan biten iç ve dış politikalardaki gelinen noktayı krize dönüştürmeden yönetebilmektir..bu arada bir zamanlar ve Atatürk döneminde batı trakya topraklarını kaybetmemizin nasıl olduğunu da araştırmanızı tavsiye ederim..belki biliyorsunuzdur..Trakya nın elden çıkarılması Atatürk ün iradesi dahilinde ve mecburen olmuştur..Allah c.c bize o günleri yaşatmasın bir daha..bazen olaylar kahramanları kıskıvrak yakalar..olan bitene müdahil olamazlar maalesef..Atatürk sevginize saygı duydum..ama hayatı okumanın başka yolları da var..bildiğiniz gibi..
darbe tarafından 8/30/2009 7:36:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın darbe, bu ülkedeki masum insanların hepsinin amacı bu terörün bitmesi. bunu herkes istiyor ama bunun yolu açlımlarla, üniter devlet yapısını bölecek sinsi oyunlarla olmamalı diye düşünüyorum.
Ülkede eğitimde, sağlıkta, kamuda, işsizlik sorununda sosyal yapıda bir sürü sorunlar var.Açılım yapılacaksa bu sorunlarla ilgili olmalı.Ekonomide açılım yapalım, milletin refah düzeyini yükseltecek açılımlar yapılmalı...
Madem açlık ve sefaletten oluşuyor bu terör o zaman bu açlık ve sefaleti bitirecek konular üzerinde kafa yorulmalı.
Bu kadar sorun varken sinsi bir oyun olan açılıma tepkiliyim.
Yoksa herkes gibi bende bitmesini istiyorum ama kullandıkları yolun altında farklı amaçları var...
Umarım yanlış anlaşılmamışımdır....
Saygılar...
neredeyse her paragraftan nasıl bu çıkarımlara ulaştığınızı anlamaya çalışmaktayım..asla onaylamayacağım şeyler çağrıştırdığım için üzgünüm..iç bakış ve dış bakış ile ilgili bir problem oldu sanırım .. söylemek istediğim hiç bir şeyi anlamamış ya da anlamak istememişsiniz ..olabilir..saygılar..
"Açlığın , sefaletin , sevgisizliğin dağlara şu veya bu şekilde çıkardığı çocuklar , bir gün o dağlardan bebek öldürmek için ineceklerini nereden bileceklerdi..Onlara bebek öldürmek için kim silah verdiyse , çaresizliğin bataklığında kim besleyip büyüttüyse yine onların silahları ile yok etmenin bir yolunu bulmalı.."
Dağa çıkmanın, teröristliğin, vatan sınırını bekleyen insanları sinsice öldürmeyi, bebek katillerini bu kadar masum birileri gibi göstermeniz çok saçma.O zaman girdiği evdeki paraları almak için ev sahiplerini öldüren hırsızlara ya da kapkaçcılara, dolandırıcılara da şeffkat gösterelim.Yargılamayıp hor gözle bakmayalım.Ne de olsa açlık ve sefaletten yaptı değil mi?Hatta dünyada kimse işlediği suçtan dolayı yargılanmasın.Çünkü aç olduğumuzdan, sefaletten, şefkatsizlikten yapılıyor herşey normal karşılayalım......
"Yıllardır karanlık bir tünelde yol alıyoruz milletçe..Tünelin çıkışında ne olup bittiğini görmek için önce tünelden çıkmak gerekiyor.. Bir tünelden çıkıp başka bir tünele girmek de var bu yol üzerinde diyeceksiniz şimdi ; yine de ışığa doğru gidiyoruz kim ne derse desin .."
Aman dikkat etmek lazım o ışık hızla gelen bir tır yada kamyonun ışığıda olabilir.Öyle gördüğümüz her ışığa koşmayalım bence.Kurtuluş beklerken başka sonuçlar karşımıza çıkmasın sonra....
"Olan biten karşısında Atatürk ilkelerinin özellikle “Türkçe” konusunda çok zedelendiğini düşünüyorlar..Şu dönemde Atatürk yaşamış olsaydı belki de bu demokratikleşmenin öncüsü olabileceğini akıllarına bile getirmek istemiyorlar.."
Kürtler yeni ortaya çıkmadı bu ülkede Atatürk zamanında da vardı.Dikkatiinizi çekerim.Ayrıca Atatürk okumadan fikirlerini, hayallerini , yaptıklarını bilmeden kimse Atatürk olsaydı mantığına girilmemeli...
"O yüzden muhalefet pozisyonunda olan partilerin , yani bu trene binmeyen yolcuların bu hızı yavaşlatmasını çok da yadırgamamak lazım .. "
Muhalefet olmalı tabi demokrasinin ve siyasetin gereğidir bu.Baas rejimi değil dikkatinizi çekerim.
Saygılar...