Hazır sevgiler var almaz mıydınız?
Hazır sevgiyi herkes yaşar aslolan o sevgiyi kazanabilmek ve hakedebilmektir.
Evet sevgi hazıra konan tarafından baktığımızda kendisini seven muhattabının zaten kendisine ram olduğu gerçeğini bilme kurnazlığı ile çektirdikçe çektirir tüm eziyetleri alabildiğince alır tüm hayat mesaisini.Tutuklar muhatabını kendisine duyulan sevgiyi sevdaya ,sevdayı aşka ve sonuda aşkıda tutkuya dönüşütürerek.
Hazır sevgiyi yaşayan tabiri caizse beleşe konan gönül kumdan yapılan kuleye dönüştürür sevgisini,sevdasını aşkını yada tutkularını .....
Samimi değildir çünkü muhattabı ile yaşayacağı,bölüşeceği hayata sevgi harcı ile değilde yapay ve sanal materyallerle bina etmeye çalışır.Sevgi harcı yoksa eğer ilişkide işte o kumdan yapılan kuleler küçücük bir rüzgarda yerle yeksan olmaya mahkum edilir hazır sevgiye konan beleşçi tarafından....
Emek verilmemiş hiçbir şey ter dökülmeden yapılan hiçbir iş amel olmadan yaşanmaya çalışılan din gibi oluverir sadece dilde ben sevdim,ben çalıştım ve ben iman ettim gibi sadece lafta kalır maalesef
Ve sorulur işte tüm gerçekler ortada cesaretin varsa seç birisini sevdiysen ispatını dök ortaya hani muhattabın için hayatından feragat ettiğin sermayen hani çalışıp çabalayarak ortaya koyduğun yapı bir rüzgazda dağılıverilen kumdan kulelerin hani imanın isbatı nedir hani namazın hani sözün ki özünle tutturamadığın o sözün Bela demiştin hani nerede Sen bizim Rabbimizin sözüne sadakat
Hazıra konmaya çalışacağımıza emeğimizi ortaya dökmemiz gerekmez mi,?
Dua ile....
Hattab (Y.K.)
YORUMLAR
''Emek verilmemiş hiçbir şey ter dökülmeden yapılan hiçbir iş amel olmadan yaşanmaya çalışılan din gibi oluverir sadece dilde ben sevdim,ben çalıştım ve ben iman ettim gibi sadece lafta kalır maalesef ''
selvi boylum al yazmalım filmi bir an geçti gözlerimin önünden..
evet hak vermemek elde değil bu anlamlı ve duygu yüklü yazınıza...
yüreğine sağlık...
kutlarım...