BAŞBAKAN DENİZ BAYKAL OLACAK
Seçim anketinde bugün - dün tarihleri arasında 1221016 oy kullanılmıştır.
Yapılan anket sonuçlarına akp 00,60 oy almış şok bir oy oranına ulaşmıştır.
Yine şok chp 49 nerde ise her iki kişiden bir kişinin oyunu almıştır.
Yine bir şok daha mhp her iki kişiden birinin oyunu ALAMAMIŞTIR.
Parti Oy Oranı
AKP %00,60
CHP %49,22
MHP %49,22
Halkımızın seçimine saygı duyulması ve taktir edilmesi gerekir.
Halkımız yine büyüklük gösterip akp haddini bildirmiş Türkiye Cumhuriyetini emin ellere teslim etmiştir.
Oylar eşit çıktığına göre hangisi başbakan olacak diye halkımızı fazla merakta bırakmak istemeyen Deniz bey ve Devlet bey...
Kafa kafaya verip koalisyon görüşmelerine başladılar.
Devlet bey daha genç Deniz bey yaşı biraz ilerde
Deniz bey, hiç başbakanlık yapmamış başbakanlıkta ısrarcı
Devlet bey, sayın Ecevite yaptığı kıyağı Deniz beye de yapıyor.
Bu fedakarlık karşısında duygulanan yavru kurtlar...
DEVLETE DENİZ LAZIM…
DENİZE DEVLET LAZIM...
Sloganları atarak seçim başarısını kutlamaktadırlar.
Deniz bey ve Devlet Bahçeli hükümet in yol haritasını açıkladılar.
Bir ..ergenekon davası kapatılacak cezaevindeki bilim adamları serbest bırakılacak. (mahkeme yerinde kalacak akp ve Tayyip Bey, Abdullah Bey’i yargılamak için)
İkii…cumhurbaşkını için yapılan seçimi iptal edilecek. Abdullah Gül yuvarlana yuvarlana indirılecek.
Ahmet Nejdet Sezer’i 10 yılığına yeniden atanacak, pardon seçilecek(Deniz bey cumhurbaşkanlığı Devlet beye teklif etmiş sanırım Devlet bey tecrübem yok yİne fedakarlık yapmış )
Üçç
Kürt sorunu yoktur ,doğu sorunu vardır. Çözume gerek yok askeri yollarla ordaki halkın bağlarıyla beraber çözülecek diye karar alınmıştır.
Buyle bir anket yok
Mesela yani …..