- 887 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Büyük Pasta Türkiye
Büyük Pasta Türkiye
Irak taki Amerika ve Avrupalı devletlerce petrol için müslüman soykırımını kimse görüp duymak istemiyor, çok yazık, demokrasi buysa. 1915 lerde yedi düvelin üstümüze saldırdığı dönemde asırlarca dost yaşadığımız Ermeniler ayaklanıp bizleri arkadan çeteleriyle vurmuş.Bu işe karışanlar 2.Abdülhamit tarafından Suriye;Ürdün ve Lübnan a göç ettirildi,yollarda hastalıktan ölenler tabiki oldu.buna soykırım denmez.Bu gün Fransa ve Amerika daki Ermeniler yoktan var olmadılar, hepsinin de ataları İzmir ve istanbul dan gemilerle Osmanlıyı terk eden Ermenilerdir. Peki neden temcit pilavı gibi soykırımı kabul etmemiz isteniyor; tazminat ve toprağımızı almak için.Kürt,alevi sünni,laik dinci,solcu sağcı tartışması çıkartılıyor,gençliğimiz hedef alınarak,öz milli kültür ve benliğinden uzaklaştırılıp,mefkuresiz,cinselliğe odaklı,maddilikle yozlaştırılmaya çalışılıyor.Bu güzel su ve yeraltı zengini vatanımızı(Amerika ve Avrupa’nın Iraka yaptıkları misal)batılı güçler alıp parsellemek istiyorlar.Evelallah kimseye ettirmeyiz biline.
Bosna da 1990 yılında Sırbistan’ın giriştiği etnik Müslüman Boşnak temizliği daha tazeliğini koruyor. Evleri yok edilen,malları talan edilen,namusları çiğnenip Sırplarca hamile bırakılan gözüyaşlı kadınlar ve yetimhaneler,yıkılan camiler,köprüler hep dünyanın gözleri önünde,Avrupa’nın, natonun gözleri önünde oldu.Hala toplu mezarlar ortaya çıkıyor Bosna Hersekte.Osmanlıdan yadigar Balkanlarda Boşnak ve Arnavutlar kendi istekleriyle islama girip Müslüman olmuş iki millet.Hoşgörüden uzak milletlerden (Batı) bu iki millete merhamet etmesi beklenemez neden mi? çünkü onlar Katolik veya Ortodoks hristyan değiller.İşte kinleri, garezleri hep bu yüzden.
ah Avrupa, sen hüznü, milyonların içinde yalnızlığı,teknolojiyi bize sunuyorsun; huzurumuzu,ruhumuzu rehin alarak. evsiz, köprüaltlarında yaşayanlara göre biraz mutluluk balı sürüyorsun dudaklarımıza bu da sus payıdır ya. Kanunların hep çifte standarttan ibaret,Irakta akıttığınız kanda boğulacaksınız bir gün. Filistinde,Afganistanda ne işiniz var?ayak bastığınız yere kan ve gözyaşı getiriyorsunuz,musubet ve uğursuzsunuz.sevgi ve barıştan yana olan yüreğim çağladı yine;
denizi severim,dalgalı da durgun da olsa
gökyüzünü severim,kapalı da açık ta olsa
insanları severim,beyaz da siyah ta olsa
hayatı severim,sevsem de ayrılsam da….
ORHAN ŞENTÜRK
YORUMLAR
doğru bir yazıydı...
şu an yapılan açılımında amacı ortada...
maalesef; genç yürekler çok çabuk galayena geliyor...belki de suç onların değil..suç tarihimizi saptırmaya çalışanlarda..herzaman sözümün arkasındayım..ve her zaman da olacağım..başka ülke yok..Türkiye cumhuriyetine sahip çıkalım...bunun içinde ne olursak olalım...birbirimize sırtımızı dönmeyelim..benim de anne bir baba ayrı kardeşlerim var..onlar kürt diye onlara olan sevgimden vaz mı geçeceğim..dünyada yıkılsa asla; vazgeçmem...kanımdan,canımdan...
aynı şekilde toprağımda biten her çiçekten...
saygılarımla...