- 630 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bir An ; Cebelleşirken Kendimle
Bak alıştırıyorum kendimi sensizliğe sabahlara vurduk yine hayalinle gün ağarıyor tepelerin ardından geliyor soluğunla ben yine şükürlerdeyim utangaç tebessümler yüzümden yayılırken acımıda terbiye ediyorum tüm hıncımla kırbaçlayarak.Seni öldürmüyorum , öldürmüyorum ki içimde hep dönen sen ol diye seni yaşayayım diye böylesini de yaşamak nasipmiş deyip geçiştiremiyorum işde ağlıyorum kahırlanıyorum içimdeki çocuğa.Dermansız bırakıyor beni ama biliyorum zamanla alışacağım alışmalıyım bu acı dayanılır değil yoksa,ben kendimi yok ediyorum her gecenin koynunda.Tüm çaresizliğimle sendeyim yine.Kapına geldim bu gece yollarına zırhlar kurdum sağsalim gidip gelebilesin diye işine,dualarımdı.Bilmezdim ki ben uykularımı satıp gecelerimin böyle soluğun için dualara karışacağını.Sineye çekemediğim oluyor bazı anlarda saldırasım geliyor beynime bedenime hücum ediyor sanki aşkın celladı her yere tüm insanlara saldırasım geliyor,kendimi yakasım ve ki daha neler neler...Ki sonra bir sigara yetişiyor imdadıma.Soluğuma çekiyorum varolan gücümle sen sen diye ...
YORUMLAR
seni sevmekle basliyordu her sey
Sevmek gibi geliyordu herşey, sevmek gibi gidiyordu kadın...
Adının anlattığı, canın teni yakmasıydı,
bir bulut, evet ama aslolan; bulutun suyu yağmasaydı...
"bir insanı sevmekle başlıyordu her şey"
ve boşanmak için, en az iki şahit gerekiyordu..!
Böyle zamansız güneşli,
Umulmadık mavi günlerde
Bir bekleme salonu yalnızlığına bürünüyorum
iliklerimdeki yitik bir aşkı
Sarhoş bir unutkanlığa ilikliyorum
sanki şiirini bilmediğim bir fransız akşamında
Kaldırım taşlarını sayıyorum kalbimin
Ömrümde ayak izin
ve ben ne zaman kiminle sevişsem
Hala seni aldatıyorum...
yılmaz erdoğan
Sağnaklardayım sustum ki ama ama ama susmak istemiyorum. Ben yazmadım ki bu kaderi bu minicik kelebek canıma sen de yazmadın...........
sevgimdesin................
RUH KANSERİ ARKADAŞIM.
NAPCAZ BU AŞK ACISINI YOKMU Bİ ÇARESİ ? YOKMU BUNUN İLACI ECZANELERDE.BANA DİYORLARKİ ZAMANA BIRAK GEÇER.HATTA NİYE BÖYLE YAPTIM DİYE GÜLERSİİN HALİNE DİYORLAR.BEN BURDA OLDUKÇA BU YAZILARI OKUDUKÇA NE BENDE NEDE SİZ ARKADAŞLARIMDA BU YÜREK YANGINI ASLA SÖNMİYCEK.NAPALM BİZİMKİDE BÖYLE OLSUN.YÜREĞİNİZİN YANGININA EŞSİZ AŞKINIZA BİZİDE ORTAK ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER . YÜREĞİNİZDEN SEVGİNİZ DAİM OLSUN.