- 1372 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
142 - MÜRÜVVET
Onur BİLGE
Okula başladığımda, babam beşinci sınıfı okutuyordu. Okul, benim için yabancı bir mekân değildi ama yıllardır aynı yerde okuyan, ortama son derece alışık yüzlerce çocuğun arasında birden bire çevreye uyum sağlamam kolay değildi. Sabah babamla gelmiştik. O beni bahçede bırakıp, öğretmen odasına gitmişti. Orada kalakalmıştım. Etrafı gözden geçirmeye, siyah önlüklerinin içinde davar sürüsüne benzeyen, birbirinden ayırt edilmez hale gelen çocuklardan tanıdığım simaları seçmeye çalışıyordum. Karınca gibi kaynıyor, at gibi koşturuyorlardı. Ben çöp bebek gibiydim. Rüzgârlarından düşecek gibi... Bir de çanta elimde, ilk günden... Ezilmemek için okulun kuzeye bakan beyaz badanalı duvarına, önlüğüm kirlenmesin diye çantamı dayadım ve ona yaslandım.
Birkaç dakika kadar, burada yapayalnız olduğumu düşündüm, garipsedim. Kaşlarım çatılmış, oldukça duygusal bir hal almıştım. Yalnızlığı ilk tadışımdı. O sırada, babamın sınıfından
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 6
ÖDÜL - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Can yavaş yavaş güllüyü başka açıdan tanıtıyorsun.
Ne yazıki her okumak isteyen okutulmuyor.Zaten biliyorsundur,her dogan çocuk el bebek gül bebek degil
Keşke lerde faydasız ama keşke öyle olsaydı güllük gülüstanlık bir hayat.Her çocuk sevgiyle büyütülseydi.Ben hayatımı eleştiriyorum aslında yazmak amacım da bu.Şiir le yaşamasaydım.Yazmazdım
Hayat her zaman bana gerçek yüzünü şiirle gösterdi.Ben yüzeysel yaşamadım.Açıkca ifade edeyim,okuyarak profösör olunabiliniyor.Ben sadece şair olunmaz diyorum
...Şair lik meslek degildir,Sadece derinlemesine Yaşamak tır.
İnsanlar yönlendirilerek büyütülüyor.Ama hiç kimse çocuğuna şiir yazacaksın demiyor.Tasmayı boynuna takıp gerdege soksada.
Sen bunları çok iyi bilyorsun can .Ben sadece yazdım
Senin açından çok seviniyorum.Hasret çekmiş olsanda ,saglıklı aile bireylerin büyütmüş,bu insanı her zaman daha güçlü yapar özelikle kendine olan güveni sarsılmaz.Benim için hayat çok zordu.Kolaylamak ta sadece şiir le stres atarak oldu.Merhametsiz insanlara karşı,çok fazla gaddarım .Yaşadığım hayatın bilinciyle.
Savaş benim mizacım oldu.
Seni çok seven, benim
Saygılar Onur BİLGE
guler birsozu tarafından 8/27/2009 5:20:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
guler birsozu tarafından 8/27/2009 5:24:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok ama çok duygulandım.Ne yazıktır ki türkiyenin kanayan yaralarından biri bu hatta en önemlisi bu diyebilirim.Annem derki 'çocuktum anne oldum'başka bir şey bilmiyorum.Hiç değilse bizler gelecek kuşakta bu yazgıyı silelim istiyor gönlüm.Kaleminizi ve yüreğinizi kutluyorum.