YORUMLAR
"'' İnsanları kitaplar gibi düşünün ve kapaklarına aldanmayın. Okumaya başlayınca değerini anlarsınız ' "
çok sevdiğim ve katıldığım bir söz...
kişi değil bir kaç seferde, yıllar sonra bile yeni bir yönünü çıkarabilir karşınıza...zamanla okur ve anlarsınız..bunun için yeterince sabrınız varsa tabiiki.
yazınızdan anladığım aşk kapıyı çalmış fakat akıl katılmamış kalbe..sonunu bu yazıda göremediğim için bilmiyorum fakat umarım aklınızı dinledidiniz ve kalbinizi en azından mahkumiyetten kurtarmışsınızdır..
değene değeri kadar verebilmek hayatı..öyle kısa ki verilen ömür serüveni gereksiz harcamalar sadece elem verir kişiye..
yorumu aştım sanırım
güzeldi duyguların satırlara aktarımı..teşekkürler
saygımla...
dogal olmak lazim bu dünyada.neysen o ol her yerde yerin olsun.
ve deger vermeyi bilmeli insan.
konusurken karsisindakinin sözünü kesen söze giren
görgü ve paylasimin da ne odugunu bilmiyor demekki.
güzel bir yaziydi.ilgimi cekti.devamini merak ettim.
emeginize saglik.saygilar size..
hicbitmez tarafından 8/23/2009 4:13:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Allahım...dedim bittiğinde :))
_insanın hayatına biri giriyor dört dörtlük oluyor kıymeti bilmiyor...
_insanın hayatına biri giriyor dört dörtlük oluyor keder onu alıyor..
_insanın hayatına biri giriyor aslında hiç bir halta yaramıyor ama insan kapılıyor...
bu senaryolar uzayıp gider...neticede insanlar kendi ağırlığınca yaşam sürüyor...biz biraz fazla mı ağırız ne?
devamını bekliyorum...
saygılarımla...
NOT:bu arada bir şikayetim var çok kısa yazıyorsunuz ya hemen bitiyor...
Kalp Ağrısı tarafından 8/23/2009 2:51:44 AM zamanında düzenlenmiştir.