O ßiLmeseDe !!!
Yeni bi başlangıcın ilk günlerinin saatlerinin getirdiği hazzı yaşıyordum mutluydum tabi hele o sınıfa girdiğimde o gördüğüm esmer ten ve kara gözler beni ona hapsetti vurulmuştum sanki...anlatılmazdı duygularım yaşanılırdı ..aşkı yaşamamıştım da bu kadar kıpır kıpır olabileceğimi düşünmemiştim ...
Ona aşık mı oluyordum ne? imkansız gibiydi o farkımda bile değildi, hissedebiliyordum , ama ben yinede kendimi ona hapsetmekden alamıyordum.Kimbilir belkide onun imkansızlığına aşıktım Hep onu izlerdim uzaktan aklım almıyor ondan qerisini ,o ne yapsa güzel gelirdi..Körü körüne bağlanmıştım ona...
Hoca onu seçsede bişiler okusa bende sonsuza dinlesem derdim ßiliyordum ona aşık olmuştum .Kimse onu beğenmezdi böylesi belkide işime gelirdi ona kimse bakmazdı bakamazdı...maçlar olurdu ßen onu izlerdim O benimdi benim sevdiğimdi her ne kadar o bilmesede..O bilmiyordu hep deböyle süremezdi belki ama ßen böyle hiç olmadığım kadar mutluydum .Sanki ona sana deliler gibi aşığım dersem ona sevdiğimi söylersem bu büyü bozulcakmış gibi geliyordu ...
ßir daha onu göremem sonsuza dinlemek istediğim sesini duyamam diye korkardım ve susardım... ßen onu uzaktan sevmeye razıydım ßu şekilde benden uzaklaşmasına izin
veremezdim... Vermedimde koca bir yıl boyunca onu sevdim hep sevdim ..
Hep sevicem..O ßiLmeseDe!!!
YORUMLAR
ne güzel..ben ce sevmeye devam edin ama..ona da belli edin.inanın uzaklasmaz sizden..belkim oda sizin kendisini takip ettiğğinin farkındadır ne biliyosunuz.daha emin olmayı istiyordur..biraz daha acık verin onasonra bekleyin..siz e karsı bos değilse elbet karsılık verecektir.sevmeleriniz cok olsun.sevdiğiceğinizle beraber..sevgi ile kalmaya devam.hadi bakalım...