- 968 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*- KIZIMA KISA MESAJLAR 10
*- Kendini fazla ciddiye almamalısın. Dünya senin etrafında dönmüyor. Sıradan bir yaratılmış olmanın alçak gönüllülüğü ile kâinatta bir zerre dahi olmadığının bilinciyle bak etrafına. Ve öyle yaşa.
*- İnsanın, önüne çıkan bir sorunu nasıl çözebileceği konusunda çeşitli fikirleri olabilir. Ama bilmelidir ki en kesin çözüm bunlardan her hangi birisini seçtiğinde ortaya çıkar.
*- Bu dünyadan istediğini değil hak ettiğini alırsın.
*- Her insan hak ettiği hayatı yaşar. Neyi haketmek istiyorsan onun peşine düş.
*-Bugün bir şey yap hatırladıkça gözlerinin içi gülsün, seni gülümsetsin.
*- Adil olmaya çalışma öyle ol.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
Bundan daha değerli bir armağan olmaz. Babalar ve kızları arasındaki bağ hep çok özel olmuştur, bunu kendimden biliyorum. Buna benzer bir çok mesajı bizlerde aldık babalarımızdan, yaşımız mesaj vermeye müsait oldu ama biz hala daha babamızdan mesaj almaya devam ediyoruz. Kutlarım sizi, kızınıza vermek istediklerinizin anlamı çok büyük. Hayat kızınıza hep ışıkla gelsin, bulanık olan günler de sizin bu mesajlarınız ona yol gösterecektir eminim. Allah ayırmasın sizi efendim.
BU DÜNYADA İSTEDİĞİNİ DEĞİL HAK ETTİĞİNİ ALIRSIN.
SİZ NE KADAR KIZINIZA KISA BİR NESAJ VERMEK İSTEMİŞ DAHİ OLSANIZ.KIZINIZIN OMUZLARINA ÇOK BÜYÜK MESAJLAR YÜKLEMİŞSİNİZ.ÇOK GÜZEL VE ANLAMI ÇOK BÜYÜK BİR SÖZ.
AKLIMA BABAM GELDİDE ; BANA BİR BAKIŞIYLA NELER NELER ANLATIR.BABALARLA KIZLARI ARASINDA Kİ BU BAG ALLAHIN EN BÜYÜK MUCİZESİ.SİZİNDE YÜREĞİNİZE SAĞLIK ,BİZİMLE DUYGULARINIZI PAYLAŞTIĞINZ İÇİN.SAYGILARIMLA.