Hangi zamanda yitirdik bu sözleri?
Ben var ya ben;)
Anlamını bilmediğim çoğu kelimeyi seninle anlamlandırdım.. Seninle öğrenip; şuana kadar sarf etmekten çekinmediğim sözleri başka simalara yapıştırdım...Ama bunun için kendime kızmamalıyım ben bilmediğim bir hayattaymışım kelimeleri boş yere tüketmiş, gülümsemeleri yanlış yüzlere; boş yere ve yanlış zamanlara kaçırmışım……
Seninle anlam kazandı hayatım…… Şimdi sarf edeceğim her sözü düşünerek söylüyorum… Sanki kelimelerin canını yakıcakmışım gibi geliyor… Birine “canım” diyemiyorum canım acıyor.”Aşkım” desem kalbim sızlayacak biliyorum.”Hayatım” dediğimi düşünüyorum bir bakıyorum ki hayatım kararmış oluyor.”Bir tanem” dediğimdeyse “BİN” tane oluyor, bölünüp yuvarlanıyorum…Düştüğüm,vardığım yer hep sana çıkıyor.Ben doğrularımla yanlışlarımla sana ait oluyorum.seni seviyorum……!!!
Şuana kadar beklemesi gereken sözler uçup gittiği için dudaklarımızdan üzülmüyorum. Dedim ya hayatı birlikte öğreniyoruz, adlandırıyor; birbirimizde buluyoruz.Üzüldüğüm tek şey kaybettiğimiz vakit…Ama bunda da kendimi rahatlatacak birşey buluyorum önümüzdeki zamanı düşünüyor ,yaşayacağımız ve her daim birlikte karşılayacağımız sabahları aklıma getiriyorum……Sana sahibim ya gerisi boş geliyor……
Gözüm kararıyor ama çok farklı!! Sanki aynı karartının içinde bir pembelik! Öyle ki gözümü alıveriyor..Tam açıyorum; Aaaahhhh!! Gözlerin ; gözlerini görüyoruuMm!!! Başım dönüyor,yine bi pembe karartı ;bunu seviyorum!..Senden gelen herseyi seviyorum..Acıyı, özlemi ,mutlulugu ,üzüntüyü-kederi ben; seni seviyorum…Gözlerini;beni benden alan o gözlerini, elini saclarına götürüşünü aynı andaki kaçamak bakışlarını utanınca kafanı eğip konuyu usulca evirip çevirmeni,sarılmanı; kokunu sıcaklığını, sende bulduğum beni,kaybettiğim kendimi, ben seni olduğun gibi; ben seni sen olduğun için seviyorum……
Dilerim ki öğrenicek,anlamlandıracak daha çok şeyımız vardır. Hayat uzun sevgili öyle uzun sev ki beni...Aşkım korusun seni ;aşkımız korusun büyütsün bizi……!!!
Bunları söyledim çünkü sana bir özür borcum varmış gibi hissettim kendimi.. Aynı konuştuğumuz gibi.Anlamını bilmeden; yaşamadan sarfettiğim her kelime için her bir kişiye söylediğim “canım” sözcüğü için,kendi adıma kaybettiğim zaman için; aşkımdan ve senden özür diliyorum…! Demiştin ya bana “küçükken hep yıldızlara bakardım ve o an benimle birlikte o yıldızları takip eden biri vardı,bilirdim o benim diğer yarımdı.Yani ne yaşıyorsam o an yaşadıgını bıldıgım varlığım;öyle birinin olduguna inanmıştım ve o sensin bulduğumu şimdi anladım dedin yaa; Ahh!!
Mutluluğum,acım,kederim,sevincim,asla olmamasını istediğim özlemim,heran beklediğim verilmesini istediğim müebbetim; ömrüm benim...İyiki varsın ve iyiki yanımdasın.
Hayatımın anlamı; anlamlandırılması gereken daha çok şey var ve bizi bekliyor.Ben elini hiç bırakmayacağım senın olmadıgın o karanlık dünyayı tanımıyorum……Sende tanımıyosun biliyorum.aşkımız yol gösterici sevgilim!! Elin elimde olduğu sürece daima aşkımız önümüzde; güven kalbimizde, hüzün bizden uzak; aşkı bulamamışların peşinde...Ve bizz; biz hep birlikteyiz,
Birbirimizdeyiz...
Seni Herşeyden çok seviyorum……
Beni sakın kaybetme ...
ŞENNUR TAYFUN