- 1179 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Teşekkürler hocam sağolun. Allah (c.c.) bu millete bir daha böyle bir felâket göstermesim. Amin.
Öksüz ve yetimler öksüz ve yetim olduklarıyla kaldılar. Devlet onca gelen yardımın 10 dabirini bile göndermedi bu bölgeye. Gelen yardımlarla bütçe açıklarını kapattılar. Hâlâ prefabrike evlerde yaşayanlar var, o günün aksaklıkları vurdumduymazlıkları yüzünden. Evet haklısınız hocam anlatacak çok şey var. Lakin... Selâmlar, sevgiler.
eskitufek57 tarafından 8/17/2009 9:55:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Geçmiş olsun üstadım. Depremde hayatlarını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet diliyorum. Depremde ana-babasını kaybeden öksüz- yetimler için devlet adamlarının ne yaptığını merak ediyorum. Koray Aydın, deprem bahanesiyle Yapı denetim firmalarını müteahhitlerin başına musallat etmişti. Bu firmalar paralarını müteahhitlerden alıyorlar. Benden para alan adam beni nasıl denetleyecek? Tabii ki tam anlamıyla denetleme yapmıyorlar. Olan müteahhitlerin parasına oluyor. Keşke bu firmalara verilen paralar belediyelere verilse ve devletin mühendisleri denetlese. Belediyeler kazansın bari. Bazı mühendisler daha demirin kaçlık olduğunu bile bilmiyor. Projeye bakmadan 5 dakikada güya denetleme yapıyorlar. Bu hususta anlatacak çok şey var aslında. Allah'a emanet olun.
Halâ canlılığını koruyan, derin bir acıyı, çok açık ve yalın bir dille aktarmışsınız. Yaşayan biliyor ve unutmuyor o acıları. paragözler ise halâ çıkarları peşinde. Ancak kendilerinden bir can yitirdiklerinde anlayabilirler gerçek acıyı. İdareciler çıkarcı ve pervasız olmasa, o kadar can ve mal yitirilmezdi ve yitirilmez de. Allah düzgün idareciler nasip etsin bu millete.