EFSANENİ GÖR MÜHÜR GÖZLÜM GÖR!
Az önce sesini dinleyen bendim gizliden.Biliyor musun değişmeyen bir o kalmıs senden.Sabahın beşinde uyandıran kimdi ki seni!Düşünme mühür gözlüm düşünme..Kollarında bir başkası varken hatırlayamazsın ki seni gerçekten seveni.Aklına gelmezki benim kapatamadığım ama senin bir kenara attığın aşkın hikayesini..Unutma mühür gözlüm unutma..Bu hikaye ki bende bitmeyecek,büyüyecek..İçimde defalarca okunan bir roman olacak.Hiçbir cümlem noktayla son bulamayacak ve bu roman destan olacak,efsane olacak..Az önce sesini dinleyen bendim gizliden,Gidemeyen bir sen kalmışın benim içimden.Sabahın beşinde uyandıran kimdi ki seni!Bilemezsin mühür gözlüm bilemezsin.Kollarında bir başkası varken bilemezsin..Senden çok uzaklarda devam eden bir aşkın efsanesini bilemezsin...Benim virgüllerle dans ettiğim ama senin noktayla bitirdiğin o aşkın efsanesini bilemezsın..
Bir gün birileri arayacak sen uyurken,gel diyecekler.Bir zamanlar sevdiğin,seni severkende silip gittiğin çağrıyor.Gel!Sen giderken karşında hıçkırıklar içinde söylediğim o kelımeyı duyacaksın..Gel mühür gözlüm gel!Yazılan efsanenin son cümlesini duy dudaklarımdan,bari son cümlesine yetiş hadi..Yetiş de bıraktığın öykünün nasıl efsane olduğunu gör,başımı çöktüğün dizlerinin üzerine koy,kanlı yüzümden çek ellerini ..Yalvar hadi,benim sana yalvardığım gibi yalvar..Alma Allah’ım de,alma yanına de..Ağla hadi..Ölürcesine ağlayıp yalvarırken bir gidiş nasıl olurmus gör mühür gözlüm gör!Ağlada çaresizce dökülen gözyaşlarının işe yaramadığını anla..Bak bana..Bakta bari efsanenin sonunu gör..ve git,beni bir kalemde silipte,kollarında uyuduğun sevgilinin yanına git!Unutma mühür gözlüm unutma,KİMSELER SENİ BENİM KADAR SEVEMEYECEK,KİMSE AMA KİMSE SENİN YARIM BIRAKACAĞIN BİR HİKAYEYİ YÜREĞİNDE SENELERCE EFSANEYE DÖNÜŞTÜREMİYECEK VE KİMSE BÖYLE BİR EFSANEYİ ’MÜHÜR GÖZLÜM SENİ SEVİYORUM’ LA BİTİREMİYECEK...
E.GÖK
YORUMLAR
belki hayatta yaşadığın bazı sıkıntılar seni bir parça ümitsiz ve karamsar yapmış ama benim tanıdığım Eda her zaman güçlüdür...sevgi dolu bir yüreği vardır...belli etmez ama hisseder onun yazı ve şiirlerindeki derinliği görenler...teşekkürler değerli Eda...uzun bir zamandır özlemiştim yazı ve şiirlerini...teşekkürler...tebrikler....sevgi ve selamlar...kendine lütfen iyi bak....