- 2976 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Son 10 yıldır birşeyler yazıyorum,kendim yazıp kendim okuyordum.Bir nevi rehabilitasyondu benim için.Bu siteyi bulana kadar yazılarımı paylaşmayı düşünmemiştim.Burada yazıları okudukça ,paylaşımları gördükçe cesaret geldi ve bende paylaşmaya başladım.Paylaşmak,en az yazmak kadar keyif verdi bana.
teşekkürler yazınız için, bu yorumu yapmama vesile oldunuz...
saygılarımla.
Ben de katılıyorum size. Yazılanları okuyan olmazsa, sadece kendi kendine konuşmuş olur yazar. Kendi kendimize konuşmuş olmak için yazdıklarımızı paylaşıyoruz. Şahsen çok okunup okunmaması benim için çok da önemli değil. Az okunsun ama çok beğenilsin isterim hep. Bu site paha biçilmez bir değer benim için.Ayrıca güzel dostluklarla da pekiştiriyorsunuz, paylaşım mutluluğunuzu...
Evet, bu siteler gerekli. Her açıdan gerekli...
Kutluyorum sizi...Saygılarımla.
Katılıyorum. Eskiden yayınevleri yazarlara ve şairlere telif ücreti öderler ve şairlerin kitaplarını basarlardı. Bir yayınev'ne şairin para verip kitap bastırması bir yana, kitapların satılamayıp depolarda kalması, şairin kitap pazarlamak için uğraşması benim prensiplerime uymaz. Şiir sitelerinin yararına inanmakla beraber, bazı sitelerin erotik reklamlar almaları, şiir dışında faaliyet gösteren zararlı düşüncelere kucak açmaları gerçeği de var. Ben o tür kişilerle çok uğraştım. O yüzden şiir yazmayı da çok ihmal ettim. Şiir okumak isteyen, giriyor internete istediği şairin şiirini okuyor. Şimdi bir de internette E-kitapların yazaların izni alınmaksızın yayınlanması problemi çıktı. Bakalım ne olacak.
Günümüz insanının, gençliğin ya da yapacak fazla işleri olmayanların, zararlı yerlerde, zararlı işlerle zaman öldürmelerinin önünde çok büyük bir engel olarak, edebiyat siteleri - en başta da kesinlikle bizim sitemiz - çok önemli bir sosyal görevi ve sorumluluğu üstlenmiş oluyor. Kimi profesyoneller, olumsuz eleştiriler getirse de, sonuçta insanların zamanlarını doğru bir uğraşla geçirmeleri sağlanmış oluyor. Daha yararlı ne olabilir ki ? Bazılarımız okuma alışkanlığı ediniyor, bazılarımız yeteneklerinin ne durumda olduğunu görüyor, bazıları da kendilerini geliştirerek edebiyat dünyamızdaki yerlerini alıyor.