Türk -Kürt Meselesi Yoktur
Yüzyıllardır aynı çatı altında İslam’ın sunduğu huzur içinde kardeşçe yaşamış olan Türkler ve Kürtler dış kaynaklı güçler tarafından desteklenen Ergenekon tarafından birbirlerine düşman edilmek istendi. Bu kardeşliğe en büyük zararı ırçılık söylemleri vermiştir. Sayın Devlet Bahçeli Batılıların Osmanlı İmparatorluğu dedikleri Devlet-i Âli adının üzerinde iyi düşünmelidir. "Yaşasın Türk’ler!" diyenlerin asıl amacı bu necip milleti İslam inancından uzaklaştırmaktı. “Yaşasın Türk’ler” diyenler yıllarca Türk Milletine eziyet etmediler mi? Bir yandan Türklük nârâları atarken bir yandan da Kur’an okunmasını yasakladılar, camileri kapattılar, Ayasofya’yı müzeye çevirdiler, şapka giymiyor diye yüzlerce İslam âlimini darağaçlarında sallandırdılar. Türkler İslam ile şereflendikten sonra dünya huzur bulmuştur. Türk Milleti zaten İslam’ın bayraktarı olan bir millettir. Hiç kimse ırkçı söylemlerle bu millete kara çalmaya çalışmamalıdır. Bahçeli kurttan değil, Cenab-ı Hak’tan medet ummalıdır. MHP tabanı temiz insanlardan müteşekkildir. Kimse bu temiz insanlara ırkçılık yaftası vurdurmaya ve onları bir çatışmanın içine çekmeye çalışmasın.
Gelelim Kürtlerin özgürlük isteklerine. Bugün hangi Kürt, Kürt olduğu için okuyamamaktadır? Hangi Kürt, Kürt olduğu için ordudan atılmaktadır? Hangi Kürt, Kürt olduğu için milletvekili ve bakan olamamaktadır? Sun’i problemlerin hepsi de bazı paşalarla, bazı barolarla, bazı rektörlerle, Kartel Medyası ile işbirliği yapan Masonik Ergenekon tarafından yaratılmıştır. Devletin askeri milletin köyünü nasıl yakabilir? Devletin emniyet amiri nasıl suikast düzenleyebilir? Tüm bunlar, Kürtlerin ayaklanmasını sağlamak için yapılmış tertiplerdir. Kürtler kardeşlerimizdir. Nasıl ki biz Türk ırkından isek, onlar da Kürt ırkındandır. Ayrıca Avrupa’da insanlar Kürtlere de Türk demektedirler. Bu demektir ki Türkler ve Kürtler aynı toprağın insanlarıdır ve birbirine kaynaşmışlardır. Dış güçler, Türk-Kürt çatışması yaratamayacaklar. Milleti oluşturan unsurların hepsi de bu memlekette eşit haklara sahiptir. Terör bitmelidir. Terörden geçinen kan emici yarasaların elinden bu istismar vasıtası alınmalıdır. 30 yıldır PKK ile baş edemeyen TSK, ülke sınırları içerisindeki mayınları dahi çıkarmamaktadır. Hükümetin sözü TSK’ya geçmemektedir.
Ülke TSK’daki generallerin ve Yargı’nın sultasında yaşamaya mahkûm edilemez. Çocuklarımız boş yere ölmesin, analar kınalı kuzularını kaybetmesin, yavuklular sevdiklerine kavuşsun.
YORUMLAR
Bu yazı bir ümmetçilik yazısıdır..Biz önce TÜRKüz sonra müslümanız..böyle hem nalına hem mıhına vuranlar bu ülkeyi araplara satanlardır,bu ülkenin gurbetteki insanını dolandıranlardır..madem ki kardeşiz neden 20 yaşındaki gençlerimize mayın tuzağı kuruyorlar biz kardeşiz dedikçe onlar neden salyalarıyla saldırıyorlar..TSK bu ülkenin gerçek sahibidir..Arap özentili ümmetçiler bunu nereden anlayabilecek ki..f.gülen amerikada israile uşaklık ediyor da bunu neden yazmıyorsunuzda bu ülkede birilerinin bir yerlerinden icat edip Ergenekon diye uydurulan sindirme girişimini millete gerçekmiş gibi yansıtıyorsunuz?
Bir soru;Ali Kemal le kan bağınız var mı?
Sorun çözülür inşallah ama lütfen daha dikkatli konuşalım Nasreddin Hoca'nın torunlarıyız evet
Atilla'nın ,Yunus Emre'nin, Fatih'in , Mevlana'nın , Yavuz' un 2.Abdülhamit'in ve Atatürk' ün torunlarıyız.
Her biri yıllarca üzerinde karalamalar çarpıtmalar yapılsa da yine de güneş gibi parlamayı bilmiş dev gibi şahsiyetlerdir.
Ayrıca bindiği dalı kesen hoca tabiri orda anlatılmak isteneni anlamadıysan başka bişey dememe gerek yok.
Kimse yorum getirmek adına atası geçmişi hakkında yanlış kelimeler kullanmasın.
Yoksa bende ;
Kendilerini acındırmaktan, ağlamaktan, ağıt ve zılgıt çekmekten başka bişey bilmeyen millet demekten çekinmem istemeyerek de olsa.
Pardon sorunun çözümünden bahsediyoruz yanlış bişey yapmak istemem ama doğrularda söylenmeli derim....
Türkiye ve
vatandaşlar arasında aynı dini paylaştıkları müddetce bir sorun olamaz ve olamamlıdırda.
Bu gün bu Ülkede ezanlarımızda aynı Tc kimliklerimizde..
Ama camide kim namaz kılar veya kimlğine kim sahip çıkar orası tam bir muamma..
ve ana sorunda zaten tam burda başlamıyormu?
ne için yaşar insan
ya ırkı ya inancıdır yaşamasının sebebi..
bunun temelinde din ve inkar yatmakta asırlardır.
bu inkar edilebilirmi.
kimse kendini tanımıyor yazıkki..
iradesine hakim İnancını ve devletini benimsemiş hangi insanı yoldan sarptırılabilirki düşman..
kişilik ve inanç sağlamsa eğer Millet ve devlet berebar ve güçlüdür..
ama kişilik ve inanç zayıfsa yazıkki Milette devlette hastadır..
ve zarardır..zarardadır..
bir şeyler yapılmalı ve yapılmaya çalışılıyorda.
lakin atının gözü kör olan bir takım
kendini sözüm ona demokrasinin temel taşı ilan edip yıllardır özgürlükleri çalan sahte Cumhuriyet"çiler yine gövde gösterisindeler.
daha geçen aylarda sayın BAYKAL ipte adam sallamaktan bahsetmiyormuydu.
bu mesele çözülmek zorunda
ülkede bir kürt Türk,islamcı laik sorunu var ve hep var oldu
ve var olacaktırda
ve bu sorun müzakere dışında başka bir yöntemle asla çözülemez..çözülmesi mümkün değil.
zira yıllardır güneydoğu bölgesinde hep ölüm konuştu..açık veya gizli..
ve bu gün deyimle Türk gıladyo yapılanması olan ergenekon tüm çirkinliği ile apaçık ortadayken cinayete dahi avukatlık yapan müdavimler ses yükseltiyor Türk bayrağının altında..
yazık....yazık...
ayrıca Rahmetli Muhsin yazıcıoğlunun Mhp den ayrılma sebebi Bahçelinin siyasi görüşlerini benimsememiş olduğu içindi..
Gönül isterdiki şu an Mhp nin başında Yazıcıoğlu olsaydı..
sorun çözülmesine çözülür ancak
bir an geliyor ve bir noktadan düğmeye basılıveriyor..işte alın size Ülke sorunu.....sonuç arap saçı bir çözüm...o düğmenin başında kim var..çiban başı delinmeden cerahati boşaltmak imaknsız bir tedavi yöntemi teşkil eder...ve hasta asla şifa bulamaz..
selam ve dua ile..
Mehtap S.Hümeyragül DALLI tarafından 8/9/2009 3:38:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba arkadaşlar,ben de bu konu ile ilgili birkaç şey söyleme gereği hissediyorum.Bu konu mhp ya birbaşka parti ile ilintili bir mesele değil .Dünya arenasına bakınca Almanya Belçika, Hollanda ,Rusya gibi değişik milltlerden oluşan devletler Federatif, Konfederatif veya Özerk bölgeler ile bu işi halletmişler aslında biz de bu işleri Osmanlı yada Selçuklu zamanlarında halletmiştik.Cumhuriyetimizin ilanından bugüne geçen sürede özellikle son 40 senede bazen dinsel boyutta kendini gösteren ama etnik kökenli veya günümüzde ise etnik temelde seyreden aslında ideolojık kökenli başkaldırı ve saldırılar temelde bir sorun olduğunu ortaya koyuyor.Buradan şu anlaşılmasın sorun var ve bu sorun yüzünden terör haklı.Bunu demek istemiyorum.Demek istediğim deve kuşu gibi başımızı kuma gömmekle ne kazanırız.Sadece Kürtlerle ilgili değil tüm etnik köken ve mezhepsel farklılıga sahip unsurlarla hiçbir önyargı ve öçalma duygusu olmadan tüm yönleri ile bu konu ele alınmalı ve ortak bir payda ile bu iş kesin bir çözüme kavuşturulmalı.Kaybedilen yıllara , kaybedilen canlara, kaybedilen geleceğe bakarak duygusallığı bir kenara bırakarak -ki buna mecburuz - iç huzur ve barışı sağlamış bir ülke olarak Türk dünyası ile Kürt dünyası ile ve İslam cografyası ile bir entegrasyon sürecinin başlaması müreffeh ve kudretli bir cihan devleti olmamız buna bağlı.Türkler için söylendiği iddia olunan Etrak-ı bi itrak yani idraksız anlayışsız türkler ya da araplar için söylenen ; araplar bizi arkadan vurdu ya da kürtler için söylenen en iyi Kürt ölü.... veya Azeriler için söylenen Azeriler bizi sattı gibi ipe sapa gelmez şeylerle tefrikaya gitmek bölüne bölüne atomize olmak bence hiçte akıllıca değil.Azeri benim kan ve din kardeşim,arap din kardeşim ,kürtte benim can kardeşim.Akıllı olalım şu badireleri akl-ı selim le aşalım.Bizi biz yapan Türkü 7 cihana hakim eden ırki taassubu değil İslamdır...Birazda o pencereden bakalım...Selamlar..
YAZINISI YORUMLAYAN DEĞERLİ ARKADAŞLARDA COK ÇARPITICI ACIKLAMALAR GELDİ EMİNİM Kİ SİZDE ANLAMIŞSINIZDIR SORUNUN OLUP OLMADIĞI *yenerata* ÜSTADIMIN DEDİĞİ GİBİ ASIL SORUN SORUNLARI GÖRMEMEKTEDİR HA BU SÖZLEDE UYANMADINIZ MADEM Kİ O KADAR MHP Yİ SAVUNMASINI BİLİYORSUN ÖYLEYSE ULU ÖNDER ATATÜRKÜN NUTUK KİTABINI İYİCE OKUYUP KAVRAMLAŞTIRILMANIZI İSTİYORUM O ZAMANDA SORUNUN OLMADIĞININ DİYECEKMİSİNİZ ACABA ÖNDER KENDİSİNİN DİLİNDE KALEMİNDE DEDİĞİ GİBİ KÜRT SORUNU VARDIR HAKKI VARDIR BU HAKKI VERİN BEN VERMEDİM NEDEN VVERMEDİ O ZAMAN BİZİ POTADA SIKIŞTIRMAK İSTEYEN OYSA KENDİSİ POTADA SIKIŞIP GİDEN İSMET ÖNÜNÜYDÜ EĞER İSMET ÖNÜNÜ BUNU YAPMASAYDI EMİN OLUNUZ Kİ ŞİMDİ HİÇ BİRİMİZ BU YORUMLARI YAZMAYA GEREK KALMAZDI VE HİÇ BİR ŞEHİT VERMEZDİK HEP KARDEŞ KARDEŞE YAŞARDIK AMA YAPMADI
BİRAZ DERİN DÜŞÜNÜN SORUN YOKTUR DEMEYİN SORUN VARDIR VE SEN BU SORUNU GÖRMESİZLİKTEN GELİYORSUN ACIK VE NET DİYORUM BUNU LÜTFEN SORUNU GÖRÜN BENİM SECTİĞİM MİLLET VEKİLİNİ NİTE DOKUNULMAZLIKLARINI KALDIRIYORSUN İKİNCİ SINIF İNSANI OLARAK GÖRÜYORSUN NİYE İRADEME HAKARET EDİYORSUN MADEM Kİ KARDEŞİZ NİYE BATIYA GİTTİĞİMDE BANA NERELİSİN DEDİĞİNDE ŞIRNAKLIYIM DEMEMLE SOĞUK DAVRANIYOR SONRADA SEN TERÖRMÜSÜN DİYORLAR TERÖRÜN OLMADIĞI BİR YERDE NİYE TERÖR İSMİNİ VERMİŞLER
BU SORUN ER YADA GEC ÇÖZÜLECEK VE YÜCE ALLAHTAN BU UMUDUM VE AZMİM BİTMEYECEK
1)siz demişsiniz ki mhp nin tabanında temiz adamlar var , hiç te öyle değil taban ne ise tavan da odur ,
2)kusura bakmayın bu kürtler kardeşimizdir lafı hiçbir zaman bana inandırıcı gelmemiştir,
3) siz sadece sorunlara yeni sorunlar getiriyosunuz,
4) demişsiniz hangi kürt orduda görev almıyor, okul okumuyor, bakan olmuyor.......
5) evet her kürt okuyor kendi ana dili dilinden damağına ve kürtlüğü kalbine rapt edilmiş şekilde, nefret dolu okuyor...
6) sözleriniz brz tutarsız milletvekilini halk seçer herhalde ben yanlış duymamışım...
7) bakan olan ve orduda görev alanlar sistemin emzikli düşüncelerine gebe bırakılmıştır, yani sisteme oyuncak olmuş kapalı kutulardır....
9)Kusura bakmayın ben de 2 ay ingiltere de kaldım adamlar salak değil, neyin ne olduğunu biliyorlar ........kimse kürdün türk olduğunu söylemiyor.....
10) tsk bu ülkenin geri kalmasındaki en büyük nedendir, maliyenin 3/2 si buraya gidiyor onca aç sefil insanımız varken..
11) orduyu bu hale getiren yaftalamayın dediğiniz insanlar yapıyor.....
12) bu sorun vardır var olacaktır, çünkü çıkarı olanlar yani şehir kanıyla siyaset yapanların eteği tutuşmuş barışı istemiyorlar,,,,,yazınız çelişkiler silsilesiiii..............
svgler
syglar
slmlar
Bu yazının yazılış amacı nedir, affedin ama ben anlamadım ? Ortaya karışık ızgara mı, Nasrettin Hoca torunu olduğunuz ne kadar da belli :)
Bindiği dalı kesen hoca fıkrası geldi aklıma... İnsanları kendi iç çelişkileri yıkarmış, şekil-A şaka göndermesiyle...
Ha, size bir de çelişkilerinizden kurtulabilmeniz adına ipucu veriyorum. Kavm-i necip olanlar Kavm-i Araptır.
Siz bir Osmanist olarak "Türk" demişsiniz de...Bakın kavmiyetçilik yapmayın, size ve yazdıklarınıza aykırı duruyor (!)
Sizin tutarlı ve mantıklı olmak adına; "etrak-i bi idrâk " demeniz gerekirdi :)
Çok çelişkiler içindesiniz, çoook !
Esenlikler.
Göktürkmen tarafından 8/9/2009 11:22:13 AM zamanında düzenlenmiştir.