- 1639 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ben seni sadece uğurlamaya geç kalmıştım ki sevgilim ,sana değil…
Elimde yine kalemim yazıyorum seni sayfalara
Seneler kitap olmuş anılarla..
Seni yazamıyor ki artık kalemim .. Anılar sanki zihnimdeki duvarın öbür tarafında ..Kaçıncı senem bu sensiz ?Kaçıncı gecem ? Kaçıncı saatim ? Sezen Aksu’nun sözlerindeki gibi ; ’’Eskidendi çook eskiden.. ’’ Oysa sensiz nefes alamadığımı zannederdim …Geceler ağır gelirdi …Hatırlasana, sabahlara kadar konusurduk… Her ay sonu telefon faturası yüzünden kavgalı olurdum babamla ..
Hani bir hafta sonu , memleketine giderken, uğurlamaya gelecektim seni… Telefonuna ulaşamıyordum.Sonradan öğrendim ki çaldırmışsın.Ne çok kızmıştım sana. Yarım saat terminaldeki tüm otobüsleri gezdikten sonra danışmaya koşup ismini anons ettirdim ..Gelmedin … Olduğum yere çöküverdim ..Yetişememiştim… O günden beri terminaldeyken hep telaşlıyımdır,sanki yetişemeyecekmişim gibi birşeylere …
Gizlesem hiç fayda etmez
Söylesemde daha beter
Sorma neden …sorma neden
Neyi gizleyeceğim onu bile bilmiyorum… içimde bir yerde kabuk bağlamış bir yara… Artık kanamıyor. Ama acıtıyor işte … Kabugunu söküp atsam diyorum… Kıyamıyorum ..
En derinde en son arzum
Şu halinde sana yakın olsam yeter
Sorma neden
Derinlerimde sana hala ihtiyacım olduğumu söyleyen seslerim var … Geçmişim , kıyamadığım, yanlış zamanlarımın doğru adamı… Nerde yanlış yaptık,neyi yanlış yere koyduk… ?Az mı sevdik ? Yoksa fazla mı geldi yüreğimize o güzel şey ? O içimizde olan bir daha ,bir başkasında asla hissedemediğim ve hissedemediğin o güzel şey.. Sahi neydi ki o ? Hangi kelimenin anlamıydı ?
Neden geceler bu kadar sessiz
Neden rüyalar neden bu kadar uzak…
Artık gecelerim sessiz …Ay sonu fatura kavgası yok…Bazen seni görüyorum rüyalarımda… Aynı bana çizdiğin o resimdeki gibiyiz …Benim elimde kalkanım ve silahım..Önümde dizlerinin üstünde bana beyaz tek bir gül uzatan sen…
Şimdi kalbim başkası için atıyor… Sensiz ölmedim , nefessiz de kalmadım… Sen de bensiz ölmezsin biliyorum… Ama içimde bir yerler hep seni özleyecek,içinde bir yerler hep bana ağlayacak… Terminalde hep geç kalıcam bişeylere… Kabuk bağlamış yaramız canımızı hep acıtacak ..Söküp atmak isteyeceğiz kabuğu ..Yapamıcaz..
Ben seni sadece uğurlamaya geç kalmıştım ki sevgilim ,sana değil…
YORUMLAR
Şimdi kalbim başkası için atıyor… Sensiz ölmedim , nefessiz de kalmadım… Sen de bensiz ölmezsin biliyorum… Ama içimde bir yerler hep seni özleyecek,içinde bir yerler hep bana ağlayacak… Terminalde hep geç kalıcam bişeylere… Kabuk bağlamış yaramız canımızı hep acıtacak ..Söküp atmak isteyeceğiz kabuğu ..Yapamıcaz..
Ben seni sadece uğurlamaya geç kalmıştım ki sevgilim ,sana değil…
terminaller,veda mekanları...son ayrılıklara ev sahipliği yaparlar hep...gitsen de,gitse de, bir yanın aslında hiç gitmeyen en değerli yanındır...
yüreğine sağlık...tebrikler...