- 1072 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YILMAZ ÖZDİL – MÖZDİL
Yılmaz Özdil biraderimiz coşmuş gene...
Ahmet Türk’ün ağzından konuşuyor:
- Töplümsel süreç…
Ayıptır.
Tek kelime ile, ana dili farklı olan birinin Türkçesiyle; ülkede en çok satan bir gazetenin sayfalarında dalga geçmek ayıptır. Yıllarca “kıro” diyerek aşağıladınız adamları, yetmedi mi?
İtiraf et, ben faşistim de! Açılım maçılım, barış marış… içime sindiremiyorum de… uyar sana…
Sonra devam ediyor: ( Başbakan’ın ağzından)
“Şimdi bak, iyi dinle... Birkaç dönek bul, bir-iki liboş ayarla, ortalık ANAP’lı, DYP’li eski bakan kaynıyor, harmanla onları, biraz yalaka işadamı ekle, iki tutam Alevi serp, koy vitrine.”
Şöyle başını çalışma odandan çıkar… sağa bak, sola bak… yaptığın haber programına, yazdığın gazeteye bak…
Açılımı sevdiğiniz yerler yani…
Baldır, bacak… meme, gerdan… yani … ya da hani…bolca dönek – mönek, godoş - modoş…
Mesleğinizden biri de otel lobileri falan diyor… profesyonel kadın madın hani…
Birilerine pazarlama falan… pezo - mezo…
Kısa geçelim…
Devam:
- Villa milla…
Ertuğrul’un villası mı? (Bu ülkede, dönek denilince akla gelen ilk ismin kim olduğuna dair, seninle iddiaya girelim mi?)
Kusura bakma, okuma yazmam zayıftır… Karıştırıyorum bazen, hani o bakımdan…
- Arayayım mı Fettah’ı?
( Bu Fettah yeni çıktı, basında adını gördüm… Kendisini tanımıyorum ama tanıdık isimler aşağıda.)
Telefonun öbür ucunda devletin bakanı Güneş Taner… Genel yayın yönetmeni konuşuyor :
“ Alo… Oğlum Güneş, hallet şu işi ya!” ( Aydın Doğan’ın bir devlet ihalesi işi)
“………”
“ Yani kafamın tası atıyor… Hani söyleşi bahanesiyle gelecem yanına, sonra basacam kalayı…” (mealen)
Kalay basılacak kişi devletin başbakanı… Mesut Yılmaz…
Senin şimdiki patronunla enseye tokat… Hani kanka – manka…
Devlet bankasından alınan krediyle gene devletten satın alınan banka – manka…
Hani geçmişte kalan “ Töplümsel süreç…”
Balık hafızalı milletiz ya! Hatırlatayım dedim, yani o bakımdan…
Belki yüz kızarmaca – mızarmaca…
Ara sıra yokla bu sayfaları… Öpülmeye devam – mevam…
Çünkü faşistlere alerjim var….