Odalardır İnsanlığın Çıplak Resmi
Odalardır insanlığın çıplak resmi.
Bir onlar saklar erkeklerin mahrumiyetini,bir onlar örter kadınların mahsumiyetini.Bir onlar hem ele verir,hem açığa çıkarır gecenin siyah rengini...
Odalardır,soluk soluğa kalanların ateşli sahnesi.Bir onlar aşka kucak açar.Bir onlar dört duvarı özgürlük şarkısına dönüştürür.Bir onlar,odalar ehl-i keyf yapar karşılıklı duyguları ve karşı konulmaz kurguları...
Odalardır,içinde binbir dünyayı barındıran.Bir onlar birçok öyküyü duvarlarına alır.Bir onlar yalnızların kalabalık ordusu olur.
Bir onlar,pencerelerden gelen ışıklara hayat yoldaşı düşerler.
Bir onlar dışarıdan çıkan sesi,içeride anlamdırır bir güzel.bir onlar,odalar yaşamın diğer yanına dokunur,saatler ilerken sabahlara usul usul...
Odalardır zıtlıkları koynunda yaşatan.bir onlar bilir duyulmayanları,hissedilmeyenleri.Bir onlar ser verir,sır vermezler bir karış ötedeki uzaklara.Bir onlar nuh derler,peybamberdir demezler kulakları sinsi seslere.Bir onlar,odalar en iyi arkadaş,en dost sırdaştır ortalıkta çaresiz,etrafta sessiz kalanlara...
Evet,odalardır bilinmeyenlerde bilinleri ortaya çıkaran sihir.Bir onlar anlar,maşukun halinden...
Bir onlar kavrar,bir güvercin neden çok kanatlanmak ister.bir onlar görür,yusufçuk ötesindeki ufukları.Bir onlar,izah eder aşkın gerçek kanunu.Bir onlar,odalar tanık olur karanlığın portresine....
ADımyalnızlık
30 temmuz 2009,,,