- 547 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİNE MERHABALAR!
Evet yine buraya gelmek bir şeyleri sizlerle paylaşmak;ne güzel sizlerle beraber olmak.
Yine günlerden biri! her zamanki gibi zaman geçiyor tabi ki,ben her geçen günden sonrası bir şeylerin yine aynı olduğunu değişen bir şeyler olmadığını anlıyorum.Nedenler,niçinler,bir zaman akışına engel olamıyor tabi ki dünya dönüyor..
Ben ertesi güne merhabanın bir akşam üstünde yine yalnız radyodaki melodi eşliğinde sizlere içimden geçenleri yazıyorum.
Neydi bugün beni hüzünlendiren onu düşündüm bir an,yalnızlık aslında haa! diyeceksiniz niye ki kimsen mi yok ,!yoo tabi ki var aslında her kezin kıskanacağı türden arkadaş çevrem ve dünya tatlısı iki çocuğum ama canım kadar sevdiğim eşimi unutmamalıyım ki onun hakkını asla ödeyemem çok dünyalar tatlısı ve sevgiyle saygıyla giden bir yuvamız var,maşallah dediğinizi duydum :)
Peki ben neden kendimi yalnız hissediyorum ,bazen sizlere de olmaz mı bu,her kez var ama yalnızsınız,sevildiğinizi biliyorsunuz ama kendinizi yalnız ve kimsesiz hissediyorsunuz olmaz mı size?..
Ben aslında bunu biraz kendimce çözmüş gibiyim,malum insanlar senenin belli bir zamanı çalışıp dinlenmek isteriz,benimde belkide buna ihtiyacım var,evet sene sonu bizim çok yoğun ve stresli geçti,artık vücudum artık sinyal vermeye başladı,bunu istiyor evde yalnız kalmak değilde deniz kenarı veya bir ormanlık mevkisinde ağaçtan ve şehirden uzak bir yer!Nasıl olurdu ama ?Bence şu anda bunu yazmak bile beni neşelendirdi ama biraz daha vakit var eylül benim dinlenme ayım,buna biraz daha ertelemek de sakınca yok tabi ki,şunun şurasında kaç gün kaldı ?!
Siz de benim gibi tatili hissedip,benim gibi "artık yeter özledim yalnız kalmayı" dediğiniz oldu mu ?
Bu aslında her canlının yaşamında olması gereken bir mola olmalı.Günümüz insanı böylesine durumlarla yaşamındaki yalnızlığı ve sesi dinlemek istiyor .Tatil artık her kezin ihtiyacı bence,haydi artık sizlerde bir plan yapmışsınızdır,Nereye bakalım planınızda sahil kenarı veya orman köşeleri mi var ,yoksa sevdiğinizin koynu mu !?size daha iyi gelir her halikar da tatil tatildir yaşamak önemli değil mi!
Mutlu tatiller sevgiler saygılar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.