- 1796 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
..UÇURUM UÇURUM GÖZLERİNE BAKTIĞIM SENSİNNNN....
Ruh halim ani değişiklikler yaşıyor.Bazen hayatın tatlı pırıltısı bana yine ışık saçmaya başlıyor ama bu çok uzun sürmüyor..Böyle hayallere dalıp kendimi kaybettiğim zaman kafamda dolaşan o düşünceyi söküp atamıyorum...Bazen anlamıyorum..anlayamıyorum..Ben onu böylesine çok,,böylesine içten we delicesine sewdiğim we etrafta ondan başkası kimseyi görmediğim halde,,o nasıl oluyor da benden başka herkesi görüyor..sewiyor...
Ne yapsam boş..Allah’’ın güneşini we yağmurunu benim bu sitemli yalwarışıma wermeyeceği kesin..Bugün hatırladıkça içimi kemiren o tatlıı günler niçin o kadar güzeldi.??
Allah’’ın rahmetini sabırla beklediğim we bana werdiği nimetlere karşı samimi bir şekilde şükrettiğim için mi..??
Bazen kendi kendime şöyle diyorum ;;;
ZAWALLI !!! Bu şanssızlık yalnız sana mahsus!Senden başka herkes mutlu..hiç kimse senin çektiğin kadar acı çekmemiştir..Sonra eski şairlerden bazılarını okuyorum..Sanki kendi kalbimi önüme koymuş we okumuş gibi oluyorum..Derdim çok büyük ama zamanında da benim kadar çekenler olmuş demek..!
Dayanamayıp yolu kısalttığım için bana kızma!Dünyanın hali her yerde aynı..Bir yanda zahmet we çalışma..
diğer yanda ödül we sewinç...
Fakat bütün bunları ben ne yapayım...Ben ancak senin yanında huzur bulurum..Acımı da sewincimi de yanında bulmak isterim..Böyle bir şeye sewgili ALLAH’’IM KIZAR MI..??
Bu kulunu kapısından kowar mı..??
Hep o hayal..!!
uykudayken..uyanıkken..hep aynı hayal..!
Her yerde o..!
Ruhumu o dolduruyor..Şuan da gözlerimi kapatsam içimdeki görme gücünün toplandığı alnımda yine onun kara gözlerini görüyorum..
İnsan ne kadar anlaşılmaz bir warlık..!!
Her warlıktan üstün olduğunu söyleyip dursun..!
en gerekli olduğu yerde bütün gücünden mahrum kalır..!
İster sewinçle kanatlanmış olsun,,isterse endişelerin sonsuzluğunda kaybolmuş olsunnn...
sonsuzluklara açılacağı sırada bile yine o kapıdan geçmeyecek mi..???
...AHHH ÖLÜMM GELL ÇAĞIRIYORUM SENiiii....
YORUMLAR
İsim ve cisimler içinde kaybolmuşuz,
Hayat kargaşası demişiz gölge oyunlarına,
Aradığımız kendimizmiyiz,
Yoksa bedende saklanan güzelin nefesi mi,
Zindanım kendim de ,
Sultanım kendim de,
Ne olur aynam ol,bu karanlık gecelerim de,
Ben de , evet ben de firardayım kendi benliğim de,
Arar durum ,ne aradığımı bilmeden,
Bir fısıltı kulaklarımda,
DERDİN SANA DERMAN İMİŞ.
..............
yağmur
...HER ŞEYE,,
HERKESE RAĞMEN HAYAT DEWAM EDİYOR..
BİR ŞEYLERE KIZIP ALLAH''A İSYAN ETMEK ((HAŞA)) BİZİ ANCAK ZARARLI ŞEYLERE YÖNELTİR..
BİLİRSİNİZ GÜNAHLAR CAZİP GELİR İNSANA..
ALLAH DOĞRU YOLDAN AYIRMASIN..
WE YÜREĞİNİZE BİN SU SERPSİN..
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..
MÜREKKEBİNİZ DAİM OLSUN...