- 712 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
.....ve dört duvar ağlar.
O gider. Dönülmeze gider, ardından dökülen gözyaşlarını umursamadan gider. Çünkü onu yaratan geri çağırmıştır. Boynunu büker ve gider. Feryatları duyar cevap veremez, gider. O gider, geride kalan bir çift göz ağlar. Uyku tutmayan saatlerde ıssız karanlık ağlar. Yatağın boş kalan tarafında öksüz kalan yastık ağlar. Artık her sabah onları açan kimse yoktur, perdeler ağlar. Sehpanın üzerindeki su bekleyen çiçekler ağlar. Yatağın kenarında öylece duran terlikler ağlar. Her sabah o terliklerin tıkırtısına alışmış parkeler ağlar. Mutfakta çaydanlık, köşede kapağını açan olmayan çay kutusu ağlar. Banyoda diş fırçası, kapağı açık kalmış yarım bir ruj ağlar. İçlerine miss gibi minik lavanta keseleri konmuş çekmeceler ağlar. Gardropta asılı henüz giyilmemiş giysiler ağlar. Duvarlara sinmiş kahkahalar ağlar. Yıldızlar ağlar birtanem. Sen yoksan eğer bu evde, yoksan yanımda sadece ben değil, dört duvar ağlar.
YPRKDKM........................
YORUMLAR
GİDER ve AĞLAR sözcüklerinin tekrarı işi bozmuş. Aslında çok güzellikler yakalanmış. Azaltılmalı ve değişik yüklemmler kullanılmalı ya da yüklemsiz bırakılıp, yanyana üç nokta ile bitirilmeli aynı yüklemdi diğer cümleler. ı zaman mükemmel olabilir. Böyle çok güzel...
Kutluyorum.