YORUMLAR
Fikret Tezal Beyin, "Aidsli hayat kadınlarıyla, bile bile, '' bana bir şey olmaz '' diyerek ilişkiye giren bir toplumdan ne beklenir ki ? " sözünü okuyunca ,geçmiş tarhlerde(Aides'in patlak verdiği dönemlerde) tesadüfen bir tv kanalında röportaja denk geldim.Spiker soruyordu;Bey efendi,ekiplerimiz tesadüfen sizin ,yolda bekleyen bir bayanı arabanıza aldığınızı görüntüledi.Şu günlerde Aides çok yaygonlaştı.Hiç mi korkmuyorsunuz ?dediğinde.Bey efendi sanki küçük dağları ben yarattım dercesine ,zafer kazanmış bir edeyla;"Atın ölümü arpadan olsun,bize birşey olmaz abla"dedi.
Toplum olarak bu zihniyetle yola devam edersek,Atın ölümü arpadan olmayacağı kesin.
Verdiğiniz çok değerli bilgi için sonsuz teşekkürler
Sevgi ve Saygılar
Halkı biliçlendirmek için çok güzel çalışıyorlar ..Su sistemleri evde kullandığımız enerji için olanları dahi tümden bedava değiştiriyorlar teşvik için ..Bilerek bir hatayı işlemek sonuçta ölüme götürüyorsa ve inatla da yapıyorsa kişi ismi ne olursa olsun ..
İntihar etmeye niyetlenen kendi ecelinin fermanınıda verendir..
Alkol uyuşturucu aklınıza ne gelirse..
İNSANIN KENDİSİNE YAPTIĞI ZARARI BİNLERCE İNSAN YAPAMAZ ASLINDA..AKLI OLAN HATALARDAN VAZGEÇER ..
DOĞRU OLANI YAPAR..
ÇOK TEŞEKKÜRLER YORUMUNUZ İÇİN ..
Plastiğin neredeyse dünyada hayatı tüketme ihtimali olduğunu bile bile hızla artırıyoruz her şeyimizde kullanmayı.
Kolayına kaçmak, tembellik bizmkisi, aymazlık aslında..
Kararlı olsak, en azından mecbur olmadığımız yerlerde ve durumlarda kullanmasak, belki de yetecek. Yabancılar bu konuda oldukça hassaslar.
Aidsli hayat kadınlarıyla, bile bile, '' bana bir şey olmaz '' diyerek ilişkiye giren bir toplumdan ne beklenir ki ?