- 733 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Galiba Sensiz Daha İyi Olacak
Saat sabahın yedisi, güzel bir güne uyandım.Aylardan sonra ilk defa.İçimde yarım kalmış hüzünlerim var olmasına var ama huzurluyumda.Bu duyguyu uzun süredir unutmuştum.Şükürler olsun sevgili yaradan.
Hiç kimse iki kişi kalmıyor.Dünyanın düzeni bu.Mevlam tek yaratıyor,tek alıyor.O mevlam neylerse güzel eyler.Ölüm ile ayrılmak daha kolay olsa gerek.Ölenlerimizin arkasından oturup yemeğimizi yiyebiliyoruz,konuşuyoruz ve hatta gülebiliyoruz bile.
Sevdiğim uğruna her türlü sıkıntıyı hüznü çektiğim canım, hayatım,ruhum bir tanem,eşim benim.Hayatıma giren tek erkek, çocuklarımın babası artık bilesin ki seni ölmeden yüreğime gömdüm.
Severken insanın ruhunu kaybetmesi kötü ama, onu brisiyle paylaşması daha kötü.Sen ki yirmi yıl aynı yastığa baş koyduğumsun.Sen ki hayallerimizin başrol oyuncusuydun.Artık oyuncular roller değişti.Sen başka filme oyuncu oldun.Bu film sana ne kazandırıp ne kaybettirecek göreceğiz.
Ben yaşadığım sürece eşin olarak yaşamaya devam edecem.Umutlarım hayallerim seninle ilgil yok.Tek amaç var, ALLAH için yaşamak çocuklar için huzurlu mutlu olmak.
Akşam hayallerimizde sen yoktun.Oldu.Sensizde hayal kurup mutlu oldum.Huzurlu mutlu oldum.Canım acımadı hayal kurarken.Artık kimseye güvenmemem gerektiğini öğrendim.Biraz acı oldu ama...
Galiba sensiz daha iyi olacak.Sensiz yaşamayı öğreneceğiz.Sen ne benim ne de çocuklarımın sevgisini haketmiyosun.
Allah sevgiyi hakedenlerle karşılaştırsın.Aile güzel bir birliktelik.Artık sen yoluna ben yoluma... Sensiz daha iyi olacak...Sensiz daha iyi olacak...