NELER OLUYOR ...(bize)
NELER OLUYOR ...(bize)
Aile Bazında..:
Anne baba dan Baba anne den şikayetçi... Kadın kocadan Koca Kadın dan şikayetçi...
Abla kardeşten Kardeş abla dan şikayetci...
Komşu komşudan Apartman Yöneticiden Yönetici apartmandan... Bakkal müşteriden Müşteri bakkal dan şikayetci...
İmam cemaa ten Cemaat imam dan şikayetci...
İşveren sendika dan Sendika İş veren den şikayetci.. Patron çalışandan Çalışan patrondan şikayetçi...
öğretmen öğrenciden öğrenci öğretmenden şikayetçi... "hayal et genelleştir"
Merak ediyorum nerede bu Sosyal bilimciler nerede bu Toplum bilimciler nerede bu sosyologlar..!
Devlet i temsil edenler... Devleti oluşturan bireyler... zerre kadar biribirini sevmezler...!
Geçenlerde bir olaya Şahit oldum... bizzathi... bende payıma düşenden nasipdar da oldum ..!
Günlerden Pazar yer Kabataş feribot iskelesi... yollar bom boş Günün Tatil olması havaların sıcak olması ...
Güzeller Güzeli vatandaşımın sahildeki yeşillikte ailesiyle haftanın yorgunluğunu atma isteği her kesler şen şakrak özlenen manzara
bir an dalıp gittim ve inanılmaz bir haz la seyre daldım... bu arada aracımıda yolun sağ yanına usulunca park ettim...!
ki hafta sonu ve günlerden Pazar... yollar bom boş..!
ötelerden gelen bir trafik ekip i... bir polis araçta diğeri yaya elinde bir tomar pembe renkli makbuzlar yangından mal kaçırır misali..
vatandaşın mutluluğunu kıskanır gibi öylesine bir telaşla ceza makbuzlarını sileceklerin altına yerleştiriyor ki.. sanırsınız Kiyamet kopuyor da
oda cennet in giriş biletlerini dağıtıyor... telaş öylesine fazla ki sadece plaka yazıyor üzerine ..! "nedir bu kin nedir bu nefret demeden edemiyorum"
Kala kaldım içimden hiç bir şey demek gelmedi sadece halkına karşı sevgi ve şefkatten yoksun zavallı memura acıdım..! acıdım... ve acıdımmm.!
lakin içime MIH gibi işledi...yeni bir dua icat ettim... eyy ALLAH ım sen beni..! MİLLET ine karşı sevgi ve şefkatten yoksun DEVLET in Şerrin den koru..!
Kenan SAYIN...
YORUMLAR
ama sorun o değil yani kişilerin yaptıkları işleri sevip sevmediği değill...
Asıl Sorun biz biribirimizi SEVMİYORUZZZZ... Biribirimize Tahammül edemiyoruz...
ve bu daha çok Devletin MİLLETİNİ sevmemesin den kaynaklanıyor...
Devlet MİLLET ine Tahammül edemiyor...
Devleti Temsil eden Zat-I Mühteremler de.. Ali Kıran Baş Kesen olmuşlar...!
Asıl Mesele Asıl Sorun Bu değil mi...?
NedameT tarafından 7/9/2009 3:45:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazı güzel başlamıştı.
Neden bu memnuniyetsizliğimiz, hasetimiz, bu benci-l-iğimiz ?
Ne oldu, ne oluyor bize?
Nedir bu doyumsuz halimiz?
Biz nasıl müslümanız ki ?
Gerçekten ahir zaman müslümanları mıyız ?
..........Devletin memuru mutsuz!?
..........Devletin başı düzensiz!
..........İnsanlar ehli keyf..
Hak üstünlüğünü elbisede gören , mevkiyi makamı şahsileştirenlerin ayıklanması için halk olarak üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmedikçe, dayılarımızı yandaşlarımızı kolladıkça ADAM-İNSAN- olamayız..
Biz şükürsüz bir toplumuz...
Soframızda olana değil olmayana amin demeyi öğrendik..
Sevgi+ Saygı....
Güzel konu, devamı gelsin dilerim..Eğitici ve özendirici olmalıyız iyiye ve doğruya....
Kalın sağlıkla.