- 1144 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sümsük rüzgarla tembel bulut
Heyy sana söylüyorum; Beni iyi dinle ‘’rüzgar efendi!’’
Bana doğru sümsük, sümsük eseceğine deli dolu esen kasırgaları düşün de öyle es esebildiğin yöne…
Şu önündeki tembel, tembel oturan avare buluta söyle de elini çabuk tutsun, tez varsın, yağsın kalplerin kısır döngüsüne, sulasın hasır altından su yürütmeyi, ya da var gücünle üflesin ki savursun onların şanını, namımın gitmesini istemediğim yere..
Bilmezler mi ki tepmesin diye suçsuz yere, destursuz kimse dokunmaz deli eşeğe..
Ya itiraf edeceksin dostluğunu, ya da kusacaksın düşmanlığını dünyaya…
Soluksuz ve bitimsiz öpüver şimdi mangalın ateşini, sonra çek ciğerlerine dumanını, bırakma hiç ellerinden, sımsıkı sarıl ona, kim bilir senindir diye!
Yoksa hiç söylemediler mi?
Sürgündür bütün dedikodular cehenneme..
Allah’tan izinsiz esemez ki hiç bir rüzgar, yağamaz ki hiç bir yağmur çakamaz ki şimşek…
Eğer ki haksız yere bir daha sual edecek olursan eğer, işte o zaman vaktinden evvel geçirirsin ilmiği kendi nefsine...
Şimdi kurşunluyorum seni şeytanın kulaklarıyla..
Tamam mı?
Çok zamansız bir yazı oldu bu biliyorum ama sizde biliyorsunuz ki ben yazamam başkasından sonra!
‘’Ne o! Korkuyor musunuz benden? Sakın endişe etmeyiniz.. Nasıl olsa ben gelmeden evvel rüzgarım süpürür sizi..’’
(Antoloji kayıt 07.11.2006 23:49:00 )
Sabiha Rana
Resim:Kramskoy
YORUMLAR
''Sümsük rüzgarla tembel bulut''
muhteşem bir başlık altında,
''Heyy sana söylüyorum; Beni iyi dinle ‘’rüzgar efendi!’’''
tek kaşı kalkmış meydan okuma seslenişi içinde buldum kendimi
lakin az sonra rüzgarın sesi-nefesi yetemedi sanırım!
o güzelim ifadeler başka, başka çatıların altına sığınmaya çalışan yağmur damlalarına dönüştü...
oysa yağmurun damlaları toprağa olan aşkından dolayı intihar ederlerdi mor kokulu bulutun kıyısından; saçak altlarına gizlenmek için değil....
''Allah''tan izinsiz esemez ki hiç bir rüzgar, yağamaz ki hiç bir yağmur çakamaz ki şimşek…''
doğanın işini Tanrıma bağlamak...
olmadı bu işte....
sevgimle kalın...