- 692 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ADINI SEN KOY;HER NE OLURSA OLSUN!!!
Dedim ya, gidişin de zamansız oldu gelişin gibi...
O gün bu gündür şerefe deyip her gece yalnızlığıma içiyorum.
Ne olurdu aşk kapımızı doğru zamanda çalsa ve gelen mutlaka doğru insan, yani sen olsaydın.
Sen yoksun yine bu akşam da her akşam olduğu gibi. Yine çalmadı kapımın zili uzun uzun ve açtığımda karşımda sen olmadın yine. Doğmadın karanlık dünyama bin bir renk eşliğinde apaydınlık.
Ne olur gel, ya da ara en umarsız anımda.
Ve bana güzel bir şeyler söyle, içinde umut olsun. Bana güzel bir şeyler söyle, içinde sevda olsun.
Bana bizi anlat lütfen uzun uzun, ama önce adını koy, varsa biz diye bir şey eğer.
Varsak biz her şeye rağmen, ne önemi var ki adının.
Biz gerçekten bizsek, adına da gerek yok aslında.
Biz, biz değilsek, bir masal anlat hiç değilse.
Biz olalım içinde, başka hiç kimseler olmasın.
Ama sonu mutlaka mutluluk, getirdikleri aşk ve huzur olsun.
Adı?
Adıysa…
Adını sen koy…
Her ne olursa olsun!..
p.r.alkan
YORUMLAR
teşekkür ederim ilgi,hassasiyet ve uyarınıza sn tezal.en hassas olup büyük özen gösterdiğim bir konu.bilinçli ya da dikkatsizlikle yaptığım bir şey değil,daha öncekilerde de varsa şayet ki hiç sanmıyorum.bu yazımda evet haklısınız.ben bilgisunarı yeni öğrendim pek çok şeyini bilmiyorum henüz,daha öncesinde kitaplarımı daktiloyla yazıp,ücret mukabili birilerine yazdırmaktaydım,sanırım sistemim farklı,uymuyor,yazı yüklerken başka sitelere de olduğu gibi,yayılıyor,sığmıyor.düzeltmeler yapma yoluna gidiyorum.ardından gerekli noktalama ve harf ebadı değişikliklerini yapıyorum bu yazıda da aynen öyle oldu,harfleri bir alt satıra indirerek büyük harfle değiştirmiş,lakin,virgül ve noktalı virgülleri değiştirmeyi unutmuşum.utandım bu tablodan,bana yakışır değil.tamamen dalgınlık olduğundan emin olabilirsiniz.uyarınıza tekrar teşekkür ediyorum.sevindim bildiriminize.dost acı söyler ama uluorta değil,bunu beni herkese mahçup etmek yerine özel mesajla bildirmeniz daha dostane olurdu diye düşünüyorum.siz de bunu düşünemediniz ya da dalgınlığınıza geldi sanırım.her şeye rağmen yine de teşekkür ediyorum.selam ve saygımla efendim.
Sevgili Yazar ; sitemizde pek amatör olarak bilinmeyen, güzel yazılar yazan ve yazdıkları okunan bir yazar olarak tanıyorum sizi. Ve noktalama işaretlerindeki hatalarınız gözüme çarpıyor o yüzden. Aslında yazınız çok güzel..
Noktalı virgülden sonra büyük harfle başlamanız hata...Birden fazla üstelik...Virgülden sonra bile büyük harfle başladığınız olmuş. Dalgınlık mı acaba ?
Saygılar...
Alışkanlıklarımızdır bizi eleme gark eden acı ve ızdırap günlerini ve ölüme yakın hissettigimiz geceleri bize bagışlıyan unsur...
öylesine anımsarsınki duvar saatleri zaman anları vakit anılarıyla dop doludur kalbin..
ağlıyasısındır yada ağlamaklı . güçlü hissetmeyi ve üstesinden gelebilirim/li düşünceler hasıl olur ..
yatak boştur gözlerindeki boşluk gibi o gitmiş yada varken varlıgınında almıştır.. donuk ve mad renklerin ahengi sadece yanlızlıga açılan bir kapıdır artık.. adını ister sen koyarsın ister o? sonu hep mutsuzluktur..!
sayın kalem çok hoştu emeginize saglık..!