- 1172 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Boyattım Saçlarımı Bahtım Karasına...
Yakışır....
....En çok siyah yakışır bana.Gözlerim gibi,hüznüm gibi,bahtım gibi...Yaradan vermiş bir beden ama gölgesizim.Karanlığında kaldım gecenin.Dilim de siyahlandı sonraları varoluşumdan.Güzel sözler söyleyemez oldum.Bir de kalemim siyah yazdı hep.Renk aradım hayata,beyaz sayfalara isyan...Bulamadım.Kaldım yine o siyahta.Aynaya bakarken bir gün birşey ilgimi çekti.Göz kara,saç kara e baht zaten kara bu saçlar ne dedim kendime.Bana siyah yakışır oysa.Tenin buğdaylığına yapacak bişey yok,ki güneş de yok ben de.Boyadım gitti saçlarımı bahtım karasına...
....Ne ukalaca.Yakışırmış.İltifat mı kendime?Hayır taşlama.Neyime iltifat benim?Çile doldurma zamanı.Yalnız kalacağım çilehanem bile yokken.Zira öyle kalabalık ki hayat.Lüks olmuşken huzur.Küçük bir hücre istiyorum sadece.Herkesin olsun o şaşalı,ihtişamlı binalar.Kendimden başka kimsem olmasın benim.Çokça çekeyim acı,kanatayım tenimi.Kara saçlarımı yolayım tutam tutam.Galiba deliriyorum.
....Delirtildim.Bir meram ki anlatamadım gitti kimseye.Çekiyorum elimi eteğimi herşeyden.Varsın eksik kalsın bir yerler bir yerlerde.Yalancı çok...Dolu.Onlara emanet terkettiklerim.Güle güle oynasınlar pinokyoculuk...
....Anlamsız mı geldi bunlar?Bence de çok anlamsız.Daha düzenli cümleler kurmak gelmedi içimden.Fıkrada ki gibi bırakıyorum ,dağınık kalsın....
benim gibi tüm delilere,deli hissedenlere...
kimin aklı başında ki?:):)
YORUMLAR
Her ne kadar karamsar bir yazı olsa da güzeldi sevgili Perihan...İnsan bazen her şeyi değiştirmek duygusuna kapılır..Kendini mutsuz hisseder..Bu duyguları yaşamış biri olarak,karşına çıkan nokta kadar ışıkdan medet umarsın..
Eğer iyi düşünürsen emin ol bu ışık deryalar gibi olur..İçindeki karalar beyaza boyanmış olur..Deliliğe gelince;her insan da biraz delilik vardır zaten..Değilse bu hayatın kahrını kim çekebilir canım..Benden 10 puan..Her şeyin gönlünce olması dileğiyle..